Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schroeven loskrijgen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

Voor een bout los te draaien zou ik zeggen,

1; eens goed wat 'kruip-olie' op spuiten;
    2; enkele kleine tikken met een hamer geven op de bout;
    3; als de bout werkelijk stuk is, een griptang op zetten en alzo los draaien.

PS: voorzie u wel van een nieuwe bout, want als ge ze moet lossen met een griptang, dan is de kop wel 'licht' beschadigd om het voorzichtig uit te drukken.
    Comming soon, new trips
    De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
    ------>>> DOMINO <<<------

Comment

als het vast gelijmd is met Locktide dan moet je ze verwarmen dan komt de lijm los

En Cola helpt voor verroeste schroeven da is zeker en het beste is den echte COCA COLA pepsi is minder goe maar ik kan mij best voorstellen dat ge u heel stuur ni in de cola kunt leggen

veel plezier
      I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
      Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

moest het nog niet los zijn.
        WD40, super spul.
        neem dan een dremeltje en frees een lijn uit de vijs, zodat je met een hele grote platte schroevendraaien(eventueel hier een griptang opzetten) kan losmaken.

WD40 kan je dan ook gebruiken om je handvaten er vanaf, en de nieuw erop te krijgen, ook een moeilijke actie.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

Het zal toch geen linksen draad zijn zeker Proberen met schroevendraaier en hamer.
          [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Working...
          X