Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schroeven loskrijgen??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Niekes & Gitte
    replied
    Het zal toch geen linksen draad zijn zeker Proberen met schroevendraaier en hamer.

Leave a comment:

• RunnerX
    replied
    moest het nog niet los zijn.
    WD40, super spul.
    neem dan een dremeltje en frees een lijn uit de vijs, zodat je met een hele grote platte schroevendraaien(eventueel hier een griptang opzetten) kan losmaken.

WD40 kan je dan ook gebruiken om je handvaten er vanaf, en de nieuw erop te krijgen, ook een moeilijke actie.

Leave a comment:

• CBartje
    replied
    als het vast gelijmd is met Locktide dan moet je ze verwarmen dan komt de lijm los

En Cola helpt voor verroeste schroeven da is zeker en het beste is den echte COCA COLA pepsi is minder goe maar ik kan mij best voorstellen dat ge u heel stuur ni in de cola kunt leggen

veel plezier

Leave a comment:

• scarver
    replied
    Voor een bout los te draaien zou ik zeggen,

1; eens goed wat 'kruip-olie' op spuiten;
    2; enkele kleine tikken met een hamer geven op de bout;
    3; als de bout werkelijk stuk is, een griptang op zetten en alzo los draaien.

PS: voorzie u wel van een nieuwe bout, want als ge ze moet lossen met een griptang, dan is de kop wel 'licht' beschadigd om het voorzichtig uit te drukken.

Leave a comment:

• Bartje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door the devil's own racer
    een dikke vise grip op uw stuurgewichten en iemand die meedraait met een schroevedraaier

en gij draait met de vise grip
    2x zoveel kracht
    Opletten , weet nu niet hoe dat bij een Suz. zit , maar bij mijne Cbr waren die vanbinnen afgevlakt en de handvaten aan de tegenovergstelde zijde , kon dus niet met de stuurgewichten draaien of ge draaide uw handvat kapot !

Leave a comment:

• the devil's own racer
    replied
    een dikke vise grip op uw stuurgewichten en iemand die meedraait met een schroevedraaier

en gij draait met de vise grip
    2x zoveel kracht
    Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
    Wou vandaag eindelijk beginnen met mijn verwarmde handvaten op te zetten, maar heb nu al vanalles geprobeerd om die schroeven van de loodjes van het stuur los te krijgen en er komt geen beweging in.
    Iemand een idee hoe dat je zoiets loskrijgt? Het zijn kruisschroeven.

Leave a comment:

• Sylvester
    replied
    Merci voor de reacties, maar met de slagschroevendraaier komt het ook niet los heb het vandaag geprobeerd, denk als ze nie zuinig zijn geweest met de locktide.
    Ga hem gewoon binnendoen bij de dealer hij moet toch op onderhoud

Leave a comment:

• thunder
    replied
    Ik zou het toch ook bij den slagschroevendraaier houden hoor.

Tot nu toe al alles mee losgekregen.

Leave a comment:

• XeRpiO
    replied
    wd-40 al geprobeerd?

den boel daar is goed mee inspuiten en laat da maar is een paar uurs trekken
    nog is inspuiten en nachtje laten trekken
    veel kans dat loskomt

Leave a comment:

• Dieterke750
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door Fiber
    Moet da de regular cola zijn of mag da ook light zijn? :biggrin:
    je hebt ook nog altij light lemon

Leave a comment:

• The Game
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door forummoeke
    Een oud middeltje voor het loskrijgen van schroeven is er wat cola op te doen,
    dat helpt als de schroeven vastgeroest zijn, ga nu niet beweren dat het waar is, maar cola zou roest oplossen
    Moet wel zeggen dat ik het nog niet heb geprobeerd.

Moet da de regular cola zijn of mag da ook light zijn? :biggrin:

Leave a comment:

• Bartje
    replied
    Oorspronkelijk geplaatst door guido
    Ergens een klop shroevedraaier lenen,normaal moet dat lukken.Anders een gaatje in boren en een linkse tap in draaien en dan komt dat los.
    Da was't !:biggrin:

Leave a comment:

• japanwings
    replied
    Ik zou gewoon het losdoen met ene slagschroevendraaier.

Leave a comment:

• moeke
    replied
    Een oud middeltje voor het loskrijgen van schroeven is er wat cola op te doen,
    dat helpt als de schroeven vastgeroest zijn, ga nu niet beweren dat het waar is, maar cola zou roest oplossen
    Moet wel zeggen dat ik het nog niet heb geprobeerd.

Leave a comment:

• guido
    replied
    Ergens een klop shroevedraaier lenen,normaal moet dat lukken.Anders een gaatje in boren en een linkse tap in draaien en dan komt dat los.

Leave a comment:

Working...
X