Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Easy Rizer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Easy Rizer

http://easybikelift.sparks-trading.n...ctssimple.html
    Voor diegenen die zelf sleutelen en weinig plaats hebben om een heftafel te zetten.

Knap gerief.
    Al moete blijkbaar wel nen dikke portemonee hebben.

Oorspronkelijk geplaatst door guido
    http://easybikelift.sparks-trading.n...ctssimple.html
    Voor diegenen die zelf sleutelen en weinig plaats hebben om een heftafel te zetten.

Comment

'k dacht, da is nog iets handig voor mij, dan zet ik da spel gewoon in de gang, me toen'k de prijs bekeek, heb'k me wel hard bedacht.
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

prijs?

Is wel relatief denk ik, als je bike één keertje omvalt omdat hij in een minder goed werkende lift of op een hefboomtafel omvalt ... denk ik dat het meer kost dan 500 euro ... Maar het is zuur geven, je kan er veel benzine mee kopen om te
        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door transalpje
          Is wel relatief denk ik, als je bike één keertje omvalt omdat hij in een minder goed werkende lift of op een hefboomtafel omvalt ... denk ik dat het meer kost dan 500 euro ... Maar het is zuur geven, je kan er veel benzine mee kopen om te
          Inderdaad en een heftafel kost evenveel of meer en neemt te veel plaats in.

Comment

Hoe kan een heftafel nu in de weg staan, meestal zakken die dingen zo laag dat je ze gerust kan laten staan en er de auto bovenparkeren, en anders bouw je ze mar in.

Die stuen ziet er toch nietsuperstabiel uit als je eens wat macht moet steken op een boutje?
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Volgens hen is er toch nog geen enkele omgevallen.Auto met lage spoiler zal toch moeilijk te parkeren zijn over een heftafel en mensen zonder garage moeten die tafel dan in de keuken zetten zeker :biggrin:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guido
                Volgens hen is er toch nog geen enkele omgevallen.Auto met lage spoiler zal toch moeilijk te parkeren zijn over een heftafel en mensen zonder garage moeten die tafel dan in de keuken zetten zeker :biggrin:
                ge hebt een punt (van die keuken) verlaagdde auto's zijn voor jhonnies dus zover had ik nog niet gedacht

Maar als ge geen garage hebt dan zie ik je nog niet o snel in je keuekn met dat ding stan sleutelen:cool
                tis altijd ombouwtijd ....

Comment

wel mijn 'garage' is 1.50 meter breed een 7 meter lang (het was vroeger de ingang van een huis maar we hebben de trap eruit gehaald en zo een beetje plek gemaakt) dus zon ding zou wel van pas komen maar dan zal ik toch even moeten sparen
                  rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

[quote="beulke"]ge hebt een punt (van die keuken) verlaagdde auto's zijn voor jhonnies dus zover had ik nog niet gedacht]
                    In de keuken niet,maar wel buiten ergens,zoals Runner bv.

Comment

Working...
                    X