Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rusitneke

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

  • Rusitneke

    Had klein gaatje in uitlaatsysteem, helemaal onderaan in de verzamebox. Parkervijske met rondelleke en Holt pasta ingedraaid, gatteke toe.

    Maar 'k heb de indruk dat ik dat in de gaten ga moeten houden. Hoe slecht is dit als oplossing?
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

  • #2
    Oorspronkelijk geplaatst door root
    Had klein gaatje in uitlaatsysteem, helemaal onderaan in de verzamebox. Parkervijske met rondelleke en Holt pasta ingedraaid, gatteke toe.

    Maar 'k heb de indruk dat ik dat in de gaten ga moeten houden. Hoe slecht is dit als oplossing?
    Vind dit nog nie zo slecht,gewoon regelmatig nazien of ge da vijske nie kwijt bent.

    Comment


    • #3
      'k begrijp je niet volledig, maar volgend dat ik hieruit kan opmaken, krijg je meer en meer gaten bij?
      en of het kwaad kan voor de motor als je de gaten zo laat?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

      -------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

      Comment


      • #4
        Voorlopig goed, om verder te kunnen ten minste. Het is wel een plaaster op een houten been denk ik.
        Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

        Comment


        • #5
          Best gedaan

          Allez, een tekeningske dan, speciaal voor RunnerX :biggrin:

          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

          Comment


          • #6
            beste is gewoon collector er onderuit en plaatje oplassen

            Comment


            • #7
              of reserve uitlaatje



              http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...951733929&rd=1

              http://cgi.benl.ebay.be/ws/eBayISAPI...951684840&rd=1
              yzf 1000 RR 'red devil'

              Comment


              • #8
                Zucht

                Het forum had gelijk: vijske is er al uitgevallen. Had dat al gevreesd.
                Probleem is dat alles wat ik doe veronderstelt dat ik er de uitlaat onderuit haal, en vervang of er plaatje oplas ...
                Probleem daarmee is dat ik dan
                1) Flink moet doorwerken zonder fouten wegens CBR mijn enige vervoer.
                2) Ik ook de afdichtingen moet hebben, 4 o-ringen aan het blok en 2 dikke afdichtmoffen aan de potten. --> Geen idee waar ik die moet halen.
                Ellep?
                “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

                Comment


                • #9
                  Het is waarschijnlijk niet noodzakelijk om de uitlaat eraf te halen als je er een plaatje wil oplassen.
                  Let er wel op dat je je batterij afkopelt als je last.

                  Comment


                  • #10
                    dichtingen gewoon op voorhand bestellen bij een degelijke hondadealer,als ze al niet in voorraad zijn

                    Oorspronkelijk geplaatst door root
                    Het forum had gelijk: vijske is er al uitgevallen. Had dat al gevreesd.
                    Probleem is dat alles wat ik doe veronderstelt dat ik er de uitlaat onderuit haal, en vervang of er plaatje oplas ...
                    Probleem daarmee is dat ik dan
                    1) Flink moet doorwerken zonder fouten wegens CBR mijn enige vervoer.
                    2) Ik ook de afdichtingen moet hebben, 4 o-ringen aan het blok en 2 dikke afdichtmoffen aan de potten. --> Geen idee waar ik die moet halen.
                    Ellep?

                    Comment


                    • #11
                      ik zou kijken voor een reserve uitlaatje

                      plaatje oplassen moet ge ni echt van dromen want uw plaatje ga dikker zijn als de uitlaat en het feit da uwe uitlaat rot is ga da ni goed pakken
                      goed loeren op ebay
                      of bij een motorsloop es kijken
                      ik weet wel zo een paar volledige motos staan voor ni echt veel geld (minder dan 1000e) dan hebt ge ineens een volledige stock reserve onderdelen
                      komt altijd goedkoper uit dan elk stuk apart te gaan kopen e

                      Oorspronkelijk geplaatst door root
                      Het forum had gelijk: vijske is er al uitgevallen. Had dat al gevreesd.
                      Probleem is dat alles wat ik doe veronderstelt dat ik er de uitlaat onderuit haal, en vervang of er plaatje oplas ...
                      Probleem daarmee is dat ik dan
                      1) Flink moet doorwerken zonder fouten wegens CBR mijn enige vervoer.
                      2) Ik ook de afdichtingen moet hebben, 4 o-ringen aan het blok en 2 dikke afdichtmoffen aan de potten. --> Geen idee waar ik die moet halen.
                      Ellep?
                      yzf 1000 RR 'red devil'

                      Comment


                      • #12
                        voor de joints
                        bel es naar felix en jos
                        die hebben veel in stock liggen

                        Oorspronkelijk geplaatst door root
                        Het forum had gelijk: vijske is er al uitgevallen. Had dat al gevreesd.
                        Probleem is dat alles wat ik doe veronderstelt dat ik er de uitlaat onderuit haal, en vervang of er plaatje oplas ...
                        Probleem daarmee is dat ik dan
                        1) Flink moet doorwerken zonder fouten wegens CBR mijn enige vervoer.
                        2) Ik ook de afdichtingen moet hebben, 4 o-ringen aan het blok en 2 dikke afdichtmoffen aan de potten. --> Geen idee waar ik die moet halen.
                        Ellep?
                        yzf 1000 RR 'red devil'

                        Comment


                        • #13
                          Voorlopig dichtmaken met een spanring(als je er rond kunt)?
                          Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

                          Comment


                          • #14
                            Nieft, voor de laatste keer?

                            Heb erover gedacht ... heb in het gat voor nu even een pop-rivet ingetrokken en ga waarschijnlijk heel het systeem vervangen door een inox, van MOtad
                            Ofwel alleen de uitlaatbochten en 4 in 2 collector in inox:

                            CBR1000 FH-FJ Downpipes and collector, stainless steel XH10RC £305.50
                            Ofwel dat, en 2 echapmenten, verchroomd

                            CBR1000 FH-FJ Complete 4 into 2 system, stainless steel pipes, chrome plated silencers XH10RK £478.52


                            Ik vind het wel alleen in UK, iemand enig idee of er hier een importeur zit, en of 700 Euro erg veel is ...
                            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

                            Comment


                            • #15
                              http://www.ambi-bike.de/home.html?au...otad-home.html

                              Comment

                              Working...
                              X