Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vernieuw je tellers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• vernieuw je tellers

Als je zo een saaie zwarte tellerkast hebt, zoals ik op men '98 Yamaha R1,dan kun je die wat opfrissen.Dat heb ik dan maar gedaan.
    Het saaie slappe oranje licht al maar vervangen door 3 sterke blauwe LED's.Nu geeft die net 'tzelfde blauwe licht zoals de nieuwe R1's.

dan de toerenteller,hier heb ik gewoon een foto van genomen en
    dan met paint shop pro ewat wit gemaakt en wa logokes erop...
    dan daarvan een zeefdruk sticker laten maken en over 't originele tellerblad geplakt.

Totale kosten=>nog geen 10 euro!

Dit is al een heel ander zicht,dus waarom niet?

sjiek

die witte toerenteller zou ik ook graag willen
    zou ge da voor mij willen doen ?
    yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

zeefdruk sticker? zijn de streepjes enzo ervan doorzichtig?
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

Deze sticker wordt eigenlijk zowat geprint op gewone witte stickerfolie.zo is die vlak,anders wordt iedere kleur apart erover geplakt.Er schijnt bijna geen licht door,dus s'nachts zie ik de toerenteller bijna niet.maar wie kijkt er nu s'nachts den hele tijd naar de toerenteller dacht ik al dus daarom heb ik voor deze optie gekozen.Als de snelheidsmeter nu ook zo een analoge is dan is 't wel vervelend,dan zie je die haast niet meer.Voor andere tellerplaten moet je de naald eraf nemen en die zijn dan ook weer prijziger.

Comment

ik wil alleen een witte toerenteller
          de rest is goed int zwart
          staat racyer
          Oorspronkelijk geplaatst door japanwings
          Deze sticker wordt eigenlijk zowat geprint op gewone witte stickerfolie.zo is die vlak,anders wordt iedere kleur apart erover geplakt.Er schijnt bijna geen licht door,dus s'nachts zie ik de toerenteller bijna niet.maar wie kijkt er nu s'nachts den hele tijd naar de toerenteller dacht ik al dus daarom heb ik voor deze optie gekozen.Als de snelheidsmeter nu ook zo een analoge is dan is 't wel vervelend,dan zie je die haast niet meer.Voor andere tellerplaten moet je de naald eraf nemen en die zijn dan ook weer prijziger.
          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Knap gedaan
            Had ook al eens gedacht aan andere leds voor men SV1000
            (heeft ook zo'n saai oranje licht).

Kun je trouwens ook laten doen:
            http://www.bluegauges.com/prod_backlighting.htm

I.v.m. tellerplaat: mischien is het mogelijk deze na te maken
            met (iets dikkere) doorzichtige of witte plexi en daarop de sticker te kleven.
            Wild and crazy in a peaceful way, to hell with tomorrow we are living today.

Comment

wij hebben da al eens gezien van ne R6 schoon ze

Comment

ziet er chik nondejuu
                als ik menne kmteller der nog is afheb ga ik toch is bezien hoe ik da spel openkrijg om der blauw led's in te foefelen
                vind da er echt wel super uitzien :tongue:
                iemand tips om da open te halen? want ik denk nie dak die gewoon open kan vijzen
                zou da is moeten checken eigenlijk
                My other toy has tits

Hang Loose!!!

Comment

Working...
                X