Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motor GSX750f afstellen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motor GSX750f afstellen

Hallo,
    heb volgnd probleem:

Mijn GSX750f 1993 valt stil wanneer hij koud is en ik een beetje gas geef, heb wel pas bougies, luchtfilter, olie, oliefilter vervangen. Weet iemand hoe ik de carbs kan bijregelen? (bougies zijn een iets ander type)

thanks

Hoe lang laat ge uw choke opstaan,veronderstel dat het een handchoke is?Valt hij ook stil terwijl uw choke opstaat?Hoeveel toeren draait de koude motor met de choke op?

Comment

bougies zijn heel belangrijk !!!!!

andere warmtegraad of lengte van kop maakt het verschil tss slecht draaien of goed draaien
      en laat uw carbs es leeglopen ?
      mss zit er water in
      of draaide em goed voor het onderhoud ??
      das de belangrijkste vraag
      als ge hem koud wilt afstellen gaat niet
      moet warm goed draaien en stationair een 11/1200 toeren pakken
      dan moet em koud ook goed draaien

Oorspronkelijk geplaatst door kroket
      Hallo,
      heb volgnd probleem:

Mijn GSX750f 1993 valt stil wanneer hij koud is en ik een beetje gas geef, heb wel pas bougies, luchtfilter, olie, oliefilter vervangen. Weet iemand hoe ik de carbs kan bijregelen? (bougies zijn een iets ander type)

thanks
      yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

Uit hetgeen je vermeld, hebben enkel de ontstekingskaarsen betrekking op de goede werking van de motor. Luchtfilterelement, olie en oliefilter, indien deze juist geplaatst en van het correcte type zijn zal de werking van de motor niet in gedrang komen. Ik zou zeggen monteer terug eens uw oude bougies en controleer de werking ervan. Btw, monteer steeds de juiste type bougies, hierin zit hem veel verschil zoals Devil terecht vermeldt betreffende de warmtegraad van een ontstekingskaars.
        Hallo,
        heb volgnd probleem:

thanks
        Comming soon, new trips
        De hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
        ------>>> DOMINO <<<------

Comment

met choke valt de motor niet af, maar als je dan een beetje gas geeft wel. ik heb de bougies er eens terug uitgehaald en deze zijn al zwart, ik denk dat ik hem wat meer lucht moet geven maar ik weet niet hoe. Er zaten geen originele bougies in, nu zitten er de bougies in die er zouden moeten inzitten.
          weet iemand hoe ik hem wat meer lucht kan geven.
          stationair als hij warm is draait hij 1100 toeren en dan werkt hij perfect

Comment

carbs eerst es schoonmaken

en choke zorgt ervoor da de luchttoevoer geminderd word
            dus ni meer lucht geven
            kan je ook door gewoon de choke meer dicht te zetten
            laat em 20sec op choke draaien en dan pas gas geven
            gaat het dan beter ?
            koude naft blijft aan alles plakken wa koud is
            als de carbs ni vuil zijn
            pak zen dan goed in met iets
            bestaan ook carb verwarm kits

met choke valt de motor niet af, maar als je dan een beetje gas geeft wel. ik heb de bougies er eens terug uitgehaald en deze zijn al zwart, ik denk dat ik hem wat meer lucht moet geven maar ik weet niet hoe. Er zaten geen originele bougies in, nu zitten er de bougies in die er zouden moeten inzitten.
            weet iemand hoe ik hem wat meer lucht kan geven.
            stationair als hij warm is draait hij 1100 toeren en dan werkt hij perfect
            yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

heb je de naftfilter al vervangen? (knoeiboel in de carbs, dan heb je waarschijnlijk ook knoeiboel in de naftfilter)

Comment

Working...
              X