wat kost da eigenlijk een nieuw vizier voor je helm, en als je dat gekocht hebt, is dat makkelijk op de helm te zetten?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
vizier vervangen
Collapse
X
-
best van ne keer naar de zaak terug te gaan waar je je helm gekocht hebt en daar de prijs te vragen... hangt beetje van merk tot merk af en ook als je een gewoon vizier wil... of getint...of...
en de verandering is niet zo moeilijk hoor... kijk eens in je manual anders
-
-
De meeste zijn makkelijk te vervangen. Prijs hangt natuurlijk af van merk tot merk en van de specialtiteit hè (geblindeerd,....)
Had oorspronkelijk één met een geblindeerd vizier, ma was 's nachts nogaleens een probleem. Denk da klaar het meest geschikt is voor de meeste omstandigheden.http://imageshack.us/http://imageshack.us/
[font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
[font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]
Comment
-
-
Zo rond de 50Eur zekers ... Bij Hein Gericke zijn ze wel een pak goedkoper als ze het hebben ... als je moet bestellen bij die mannen kan dat wel lang duren , lang = zeer lang[font=Fixedsys]Als er maar 2 wielen onder staan... www.pan-european.be[/font]
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door TrientjeDe meeste zijn makkelijk te vervangen. Prijs hangt natuurlijk af van merk tot merk en van de specialtiteit hè (geblindeerd,....)
Had oorspronkelijk één met een geblindeerd vizier, ma was 's nachts nogaleens een probleem. Denk da klaar het meest geschikt is voor de meeste omstandigheden.
of zon oliekleur iemand ervaring hiermee want ze zijn wel mooi maar van doorzichtbaarheid weet ik het nietrs 250 driver = The Antverpian Pirate
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs 250 drivers'nachts is het idd wel even wennen maar na 5 min te hebben rondgereden zijn je ogen er wel aan gewend maar een blank visier is wel het gemakelijkste om mee rond te rijden (maar niet zo mooi) je kunt natuurlijk ook zon tussenin kleurtje nemen
of zon oliekleur iemand ervaring hiermee want ze zijn wel mooi maar van doorzichtbaarheid weet ik het niet
Ik had zoiet op mijne brom vroeger, geen kl waard, in felle zon, ja ok, maar alles daarnaast was niks.tis altijd ombouwtijd ....
Comment
-
-
Normaal gezien leggen ze dat wel snel even uit als je een nieuw vizier koopt. Misschien best wel gaan in een winkel waar men ook uw merk van helm verkoopt. Van prijs weet ik niets, ma ik ben wel benieuwd wat de anderen van't forum der al zo aan geven.Comming soon, new tripsDe hele dag leuke bochten, de hele dag hetzelfde tempo, das hallucinerend, das psychedelisch
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door rs 250 drivers'nachts is het idd wel even wennen maar na 5 min te hebben rondgereden zijn je ogen er wel aan gewend maar een blank visier is wel het gemakelijkste om mee rond te rijden (maar niet zo mooi) je kunt natuurlijk ook zon tussenin kleurtje nemen
of zon oliekleur iemand ervaring hiermee want ze zijn wel mooi maar van doorzichtbaarheid weet ik het niet2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA
Comment
-
-
ik heb ne arai RX7 en dat vizier is poepsimpel te wisselen, vizier opendoen en dan komen er 2 klepkes te voorschijn, die 2 klepkes omhoog trekken en ik kan het vizier zo deruit pakken en een ander steken
ik heb een irridium vizier dat heeft me 85€ gekost met de korting af ik heb dat samen met menne nieuwe arai gekocht, ik heb ook nog een gewoon donker liggen van menne vorige arai maar weet nie meer just wat ik da betaald heb, ik heb ook nog 2 clear vizieren liggen
ik wissel nogal redelijk veel van vizier, das hangt van het weer af wat ik erop steek
alleen als ik avonds vertrek en ik ben zeker dat ik in den donkere terug ben steek ik wel men clear vizierMy other toy has tits
Hang Loose!!!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CBartjeiri watte????)
ne maat van ons heeft da is gekocht voor zijn arai een paar jaar geleden en da was toen tss de 3500 en de 4000 belgische frank, da was zo'n iridium en na een paar keer zijn schermpje gekuist te hebben met water was dat er allemaal af:cool en daar stond em dan met zijn "graaf" schermpjeen daar was geen garantie op, hij had dus gewoon dikke vette pech...
greetz
kikiR.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
-
-
s'nachts zie je daar wel niet veel mee denk ik , neen ?Okinawa Goyu Ryu
[font=Verdana]To search for the old is to understand the new.[/font]
The bravest are surely those who have the clearest vision of what is before them, glory and danger alike, and yet notwithstanding, go out to meet it.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door KOLDARKs'nachts zie je daar wel niet veel mee denk ik , neen ?
s'nachts zie de daar nie echt veel mee,
maar daar moogde eigenlijk snachts nie mee rijden
staat er ook op, daytime use onlyMy other toy has tits
Hang Loose!!!
Comment
-
Comment