Mededeling

Collapse
No announcement yet.

krassen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• krassen

hoe krijg ik krassen van tank af want er zijn een paar klein krassen op.
    waar ik altijd met mijn knieën zit daar zijn die krassen.
    welke produkt is het beste want ik wil ze helemaal weg krijgen.
    grtz wcf on tour

Oorspronkelijk geplaatst door wcf on tour
    hoe krijg ik krassen van tank af want er zijn een paar klein krassen op.
    waar ik altijd met mijn knieën zit daar zijn die krassen.
    welke produkt is het beste want ik wil ze helemaal weg krijgen.
    grtz wcf on tour
    Kijk eens bij een autohandel waar ze spuitbssen en zo verkopen, daar hebben ze meestal een pasta waarmee je krassen kan uitwrijven. wel altijd eens testen op een verborgen hoekje. Ik gebruik trouwens "scratch away" van "motip" (met deze krijg je trouwens heel goed lichte krassen op cd's weg!!)
    tis altijd ombouwtijd ....

Comment

bij de autohandel de pasta commandant (zelf gebruik ik de groene)ook goed om plastic kuipstukken te polijsten

Comment

manne kijk eens op http://www.protectsystems.nl
        die hebben volledige sets van doorzichtige folies(op maat voor de hele moto).
        duur, maar erg complete sets, werkelijk bijna onzichtbaar, en zeer, zeer krasvrij.

'k heb hunne flyer meegenomen op de beurs in brussel, daar stond een dik bekraste tank, en zag ge hoe krasvast die dingen waren.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

Heb ook al succes gehad met pasta, in de juiste kleurcode, van dat merk met die papegaai ... kan er niet opkomen. Gebruik een echt schapevel met de hand of zachtekes op een klein haaks slijperke om te frotten.
          Na oefening gaat dat prima, ge verschiet wat ge wegkrijgt.
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Moet er dan na het gebruik van die pasta nog opnieuw gespoten worden? Heb nl ook krassen op men tank van de rits van men jas, en die zijn vrij diep....
            http://imageshack.us/http://imageshack.us/
            [font=Impact]http://groups.msn.com/_Secure/0SgAaH...58622981636627[/font]
            [font=Impact]Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal......[/font]

Comment

hey,die pasta (comandant,de groene) gaat perfect voor krassen,gewoon opwrijven,en wrijven,en wrijven,tot u tevreden bent,dit is wel voor krassen in de vernislaag,bij lakschade gaat dit niet,mvg rudi

Oorspronkelijk geplaatst door Trientje
              Moet er dan na het gebruik van die pasta nog opnieuw gespoten worden? Heb nl ook krassen op men tank van de rits van men jas, en die zijn vrij diep....

Comment

Waarom krijg je die krassen weg met zo een pasta, als commandant ?
                Omdat je een deel van je vernis of verf wegwrijft en dat ik dan weer ook niet goed.
                Beste is zoals hierboven is vermeld, gebruik van die folie en nooit geen krassen meer.
                Ikzelf heb ook die folie en is zo goed als onzichtbaar, je moet het echt weten dat er folie op de moto zit anders zie je het niet.
                Maar pasta op mijne moto NOOIT.

Comment

effe de vraag lezen hé,de krassen staan er al op,en folie,benieuwd hoe dat er binnen een paar jaar uitziet,mvg rudi

Oorspronkelijk geplaatst door Kaffiepulle
                  Waarom krijg je die krassen weg met zo een pasta, als commandant ?
                  Omdat je een deel van je vernis of verf wegwrijft en dat ik dan weer ook niet goed.
                  Beste is zoals hierboven is vermeld, gebruik van die folie en nooit geen krassen meer.
                  Ikzelf heb ook die folie en is zo goed als onzichtbaar, je moet het echt weten dat er folie op de moto zit anders zie je het niet.
                  Maar pasta op mijne moto NOOIT.

Comment

Ik heb ook zo een folie gehad op de voorkant van mij auto... inderdaad... als je het niet weet zie je het niet... of je moet er men uw neus letterlijk gaan tegenhangen...

Ma die pasta's... blijf er mee weg ze... daar moet ik absoluut niet van hebben. Neemt dus inderdaad gewoon een laagje van je verf af... bekijk uw vod maar eens goed waar je het mee doet... dan merkte wel da ge wat kleur meeneemt
                    http://www.2fast4u.be/forums/image.p...ine=1139009529

Comment

ff voor alle duidelijkheid:

ge doet da enkel bij ondiepe, oppervlakkige krassen! bij diepe krassen lukt het zoiezo niet.
                      De pasta gaat idd de verf her vermengen en zo de kras "opvullen". De uitzonderingen zijn die pasta's die zelf een kleurtoevoeging hebben.

Nu, voor degen die zeggen nooit: Als je je moto/auto simoniseerd, wat denk je dat je dan doet?? juist, net hetzelfde. Ik heb het op al mijn motos gebruikt voor lichte krassen en nooit heb ik achteraf en doffe vlek of zo gehad!!

btw trientje: een tanpad kan wonderen doen: krassen weg (onder tankpad dus) en je maakt geen nieuwe meer. met en beetje zoeken vind je er wel eentje die je zelfs mooi vind.
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Bij HG heb ik folie gekocht in de vorm van A4 bladeren, daar moest ik gewoon mijn vorm in knippen en op de tank plakken. Het ziet er niet echt mooi uit maar vanop afstand ziet niemand dat er folie op plakt. De prijs weet ik niet meer maar duur was het in ieder geval niet. Nu zijn er al wazige plekken op de tank ter hoogt van mijn kniëen maar dat is gelukkig op de folie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzthieve
                          Bij HG heb ik folie gekocht in de vorm van A4 bladeren, daar moest ik gewoon mijn vorm in knippen en op de tank plakken. Het ziet er niet echt mooi uit maar vanop afstand ziet niemand dat er folie op plakt. De prijs weet ik niet meer maar duur was het in ieder geval niet. Nu zijn er al wazige plekken op de tank ter hoogt van mijn kniëen maar dat is gelukkig op de folie.
                          5.17 per blad

duc4ever

Comment

En krijgde die folie daar achteraf nog goed af of geeft dat problemen?
                            [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Ik hoop het, heb het nog niet geprobeerd.

Comment

Working...
                              X