Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HOEVEEL CM ZITRUIMTE heeft een doorsnee monozit

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• HOEVEEL CM ZITRUIMTE heeft een doorsnee monozit

Weet iemand hoeveel cm zitruimte je minimaal moet hebben bij een monozit??
    Ik bedoel dus tussen de tank en einde zitje...

Ik ben bezig met een duc 888 monozit te zetten op mijn 900 ss, maar ik moet daar toch wat bijsnijden enz... wat de zitruimte gaat beperken tot een kleine 24 cm.

fotoke

Kijk zo zou het worden een kleine 25cm om te zitten

Comment

Huh Desmo......

Ik zou denken dat het van de 'tools' en de dikte van de billen afhangt nie?

Ik weet wel dat er nogal een verschilleke zit in een VFR400 zitje of dat van de ZX9 die ik nu rij. Die laatste is overigens rond de 40cm en kan mij en mijn meiske bevatten - tools zitten dan wel bekneld hoor.....

Bill
      Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

ik heb horen zeggen dat voor de racerij min. 23 cm is... weet niet of daar echt een minimum waarde aan gegeven word

Comment

bij een van de mijne (rsv mille r) zit 30 cm,dan is er nog wat plaats bij het stevig remmen

Comment

Desmo,

Als ik op de 748 rij dan zit ik al behoorlijk naar achteren om achter het kuipruitje te verdwijnen. Heb juist ff gemeten en die is rond de 34cm.
            Het hangt denk ik ook heel erg van je lengte af en zo........

Ben benieuwd naar je uiteindelijke conclusies:

Grtz,
            Bill
            Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

ok, merci... ik kan anders nog gewoon een standaard een zitter er op zetten van een 900 ss, die heeft de "normale " zitruimte!!

thanxx

Comment

Working...
              X
              😀
              🥰
              🤢
              😎
              😡
              👍
              👎