Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Streetpilot 2610

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Streetpilot 2610

Hoi,

Ik zou graag een GPS GARMIN Streetpilot 2610 laten installeren op mijn wingske. Iemand ervaring ????

Bij Felix en Jos in Beringen doen ze dat. Ken mensen die dat daar hebben laten doen en zijn er ferm content van

Comment

is die van 512 mb zeker? er is normaal ook een 2620, zover als ik herrinner had deze 2 gig ruimte
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

De 2610 wordt standaard geleverd met 256 of 512mb geheugenkaart. Er bestaan ook geheugenkaarten van 1 gb en 2 gb.

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
        is die van 512 mb zeker? er is normaal ook een 2620, zover als ik herrinner had deze 2 gig ruimte
        2004: Honda Transalp - 2006 BMW F800ST - 2008 BMW R1200GS - 2015 Triumph Tiger XCA

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door spider
          Hoi,

Ik zou graag een GPS GARMIN Streetpilot 2610 laten installeren op mijn wingske. Iemand ervaring ????
          Essec in Beringen installeert gps en audio in auto's, die hebben daar een garage. Ik veronderstel dat die ook wel met moto's werken, kunt altijd eens bellen [website essec]

Comment

Ik heb dit zelf gemonteerd, is niet zo moeilijk. De draadjes voor het aansluiten van de spanning(het enige wat je moet aansluiten) zijn wel heel dun. Je kan ze best nog eens extra isoleren. Na het monteren goed opletten dat de stekker die in het toestel moet nergens het metaal van je tuf kan raken. Er is een beschermkapje bij dat je best altijd op de stekker laat zitten als je het toestel niet gebruikt.

Oorspronkelijk geplaatst door spider
            Hoi,

Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

In het toestel van 2GB (model 2620) zit een soort van harde schijf. Minder geschikt voor op de motor, kan niet zo goed tegen schokken.

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
              Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.

Comment

Mij schoonouders hebben juist ene 2610 gekocht met 1G + 256 Mb voor de prijs van 1099€ in Nederland wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer750
                  Mij schoonouders hebben juist ene 2610 gekocht met 1G + 256 Mb voor de prijs van 1099€ in Nederland wel
                  Ze zijn inderdaad een heel stuk goedkoper in Nederland. Kijk maar eens op http://www.futurumshop.com

Comment

Hou het on-topic aub. Er wordt gevraagd naar de montage van de gps, niet om de functies te bespreken.

Comment

Working...
                    X