Mededeling

Collapse
No announcement yet.

yamaha xt600e naar monobike ombouwen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• yamaha xt600e naar monobike ombouwen

beste mensen van 2fast4u,

Ik heb een vraagje : ik ben een yamaha xt600e 2002 tegengekomen, zou hem graag kopen maar het is een enduro. Ik had graag een monobike gekocht maar aangezien deze echt een koopje is....
    Kan ik hier monobike velgen voor kopen?
    Zo ja wat moet ik allemaal veranderen(assen ook etc?)
    Wat kost mij dit ongeveer, 2e hands of nieuw
    Kan ik dit veranderen, als ik bv. eens een dagje wil crossen in ardennen ofzo, op een uurtje moet dit volgens mij wel lukken als het juist de velgen veranderen is

bedankt vr jullie antwoord!
    tot ziens.....

Flip-poz

In principe moeten vering en remmen ook aangepast worden , als ik me niet vergis !
    Wel plezant speelgoed !
    You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

Heb het verplaatst naar sleutelhoek

Comment

[font=Times New Roman]Je moet heel wat veranderen vering en de remmmen ik heb een groter schijfrem opgezet en enje vering verharden en ook je verhouding veranderen (tandwielen) door kliendere achterwiel.ik heb ook een een ander snelheidmeter opgezet,moet nu nog de voor vering veranderen door nieuwe dichtingen en een beetje meer dikker olie in te doen (het beestje is van 91) en alles is er nog voor tevinden dus zeker voor ééne van 2002[/font]

[font=Times New Roman]Ben nu nog op zoek naar een andere einddemper (hier de foto’s van vroeger en nu, maar hij is nog niet hellemaal af)[/font]

[font=Times New Roman][/font]

RSV Mille &TT(sm)
        [font=Times New Roman]http://img186.exs.cx/img186/4025/veldyboyz1ew.gif[/font]

Comment

mooi gedaan veldy eenmaal als ik men rm op heb gereden ga ik ook een supermotard of enduro halen want full cross als je zelf geen auto of remork hebt is toch niet alles
          rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

veren, wielen, remmen, evt motor heeft aanpassing nodig (vooral zoals veldy al zei: de overbrenging wijzigen.

zomaar terugzetten naar offroad zal moeilijk zijn.
            een mogelijkheid is: een nieuw stel vorkpoten, wielen en remmen kopen zodat je deze gewoon kan wisselen (in een dagje tijd)

anders moet je iedere keer je veren eruthalen en das ondoenbaar.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

merci voor de reacties, maar heb een tt600r gekocht van 2002. stond al als sm maar eigenaar heeft week voor de verkoop de velgen apart verkocht, dus zoek ik alleen nog de velgen. Als je iemand weet die mij kan helpen, laat maar weten eh

groeten en tot de volgende

Comment

Working...
              X