Heeft iemand ervaring met koptelefoons in helmen? Zelfgemaakt, of zo gekocht? Hoor je daar wel iets van, en wat doe je met oordoppen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
koptelefoon in helm
Collapse
X
-
Ik gebruik regelmatig een koptelefoontje (oordopjes) van mijne gsm. Is dus stereo en kwaliteit is super verstaanbaar. Hangt ook een micro aan dus kan oproepen nemen op de moto.
Verder heb ik een ingebouwde set voor walkie-talkies (pmr) in de helm. Dit is enkel mono maar de kwaliteit hiervan is ook heel goed. Is wel een beetje zoeken en prullen eer zo'n set deftig ingebouwd zit. En dit is een setje van dacht een 20€ met knopke aan het stuur voor het zenden met de pmr. Dus zeker niet duur en kwaliteit is best goed
Comment
-
Ik heb mijn helm uit mekaar geprutst en uitsparingen langs beide kanten (iets achter het oor) gemaakt in de binnenbekleding. Daar heb ik het setje ingekleefd dat bij mijn gps zat. Werkt goed, geluid ok, verstaanbaar zonder probleem. Er is nog steeds plaats om oordoppen te gebruiken. Dit is niet meer het geval als je de luidsprekertjes gewoon in je helm kleeft. Ik heb de zaak nog niet getest met oordoppen in.Werken is leuk, werken is heerlijk en fijn. Laat genoeg over voor al je leuke collega's.
Comment
-
krij soms met mp3 speler en da hoorde goe. wel iets harder zette als je moto iets meer geluid produceert dan toe gelaten ismr.white
R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr.BrainiacVerder heb ik een ingebouwde set voor walkie-talkies (pmr) in de helm. Dit is enkel mono maar de kwaliteit hiervan is ook heel goed. Is wel een beetje zoeken en prullen eer zo'n set deftig ingebouwd zit. En dit is een setje van dacht een 20€ met knopke aan het stuur voor het
zenden met de pmr. Dus zeker niet duur en kwaliteit is best goed
chrisDe opbrengsten van mijn zonnepanelen live volgen : http://www.sunnybeam.be
Comment
-
Zelfde systeem als die [font=Comic Sans MS]MHS-300 Integraal helmset[/font] van op mega-com.nl, maar dan met 1 speaker ipv 2Oorspronkelijk geplaatst door mirWelke headset gebruik je?Ik heb me ook een PMR setje gekocht en ben aan het uitkijken voor een headset ,moet wel met 2 luidsprekers zijn .
chris
Comment
Comment