Mededeling

Collapse
No announcement yet.

gsxr 750

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• gsxr 750

kan er mij iemand helpen met een probleempje heb men moto 3 weken en heb een probleempje was dus aant rijden naar men werk en men lichtje is beginnen pinken van men benzine ik dus tot men werk gereden en smiddags weer vertrokken naar huis ik dacht dat ik er wel zou geraken zo een 20 km maar sinds men lichtje beginnen pinken is heb ik maar zo een 10 km gerden en dan pff gedaan ik me langs de kant gezet en men vrouw gebeld om naft te komen brengen achter een 10 min. starte hij weer zonder toevoegen van benzine. dus men vraag is hoeveel km kan je doen als da lichtje begint te branden? of is dat normaal dat je eerst stilvalt en hij dan automatisch overschakelt naar reserve of zo ???

hmmz weet het ook ni zo goe,
    bij begint da lampke te pinken dan kunde nog een 30km doen
    en dan zou het lampje moeten blijven branden waarmee ge dan ..km mee kunt bollen...

Comment

Ik weet niet hoe het zit met GSX-R's van andere jaren, maar mijne 600 (van 2004) heeft wel een serieuze reserve (50 km kan ik er wel mee doen denk ik). Voor de 750 van 2004 geldt dat ook.

Comment

beste manier om te weten... Op moment da het begint te pinken gaan tanken,
        zien hoeveel er in kan en da aftrekken van de totale tankinhoud..
        ik schat zon 4liter...

Comment

Met de 750 heb ik ook al een klein 50 km gedaan als het lampje brandde omdat het nie anders ging

Comment

mijnen bandit heeft een naftkraantje daar kunt ge vele beter op vertrouwen dan een lichtje

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gixxerke
              kan er mij iemand helpen met een probleempje heb men moto 3 weken en heb een probleempje was dus aant rijden naar men werk en men lichtje is beginnen pinken van men benzine ik dus tot men werk gereden en smiddags weer vertrokken naar huis ik dacht dat ik er wel zou geraken zo een 20 km maar sinds men lichtje beginnen pinken is heb ik maar zo een 10 km gerden en dan pff gedaan ik me langs de kant gezet en men vrouw gebeld om naft te komen brengen achter een 10 min. starte hij weer zonder toevoegen van benzine. dus men vraag is hoeveel km kan je doen als da lichtje begint te branden? of is dat normaal dat je eerst stilvalt en hij dan automatisch overschakelt naar reserve of zo ???
              Zonder naft toe te voegen zeg je? ben je zeker dat je niet in panne viel, heb namelijk ook problemen door die kou met mn srad('98)en daardoor valt hij soms al rijdend gewoon stil.

Normaal kan je op je reserve zoals ze hier ook zeggen nog n +-40km rijden, en wanneer het lampje BLIJFT branden, dan moet je haasten naar een tankstation. Was dit bij jou ook zo?bleef het branden?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bandit
                mijnen bandit heeft een naftkraantje daar kunt ge vele beter op vertrouwen dan een lichtje
                Kvind zo'n lampje toch ook echt betrouwbaar hoor en veel makkelijker
                Ik weet perfect tot op de meter(bij wijze van spreken), hoever ik nog kan rijden met mn reserf

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                  Zonder naft toe te voegen zeg je? ben je zeker dat je niet in panne viel, heb namelijk ook problemen door die kou met mn srad('98)en daardoor valt hij soms al rijdend gewoon stil.

Normaal kan je op je reserve zoals ze hier ook zeggen nog n +-40km rijden, en wanneer het lampje BLIJFT branden, dan moet je haasten naar een tankstation. Was dit bij jou ook zo?bleef het branden?
                  neen het pinkte en heb nog geen problemen gehad met stilvallen juist nu het lampje pinkte en zonder benzine toe te voegen starte hij weer heb 10 gewacht omdat ik dacht dat het toch geen zin had om te proberen starten en ben dan ook nie verder gereden omdat ik schrik had dat hij weer zou stilvallen dus gewacht op benzine erin gedaan gestart en weer vertrokken en geen problemen dus moest ik in panne gevallen zijn zou hij daarachter toch ook nie meer gereden hebben pfff wa is me da nu.

Comment

en heb me ook laten wijsmaken dat je je reserf kan instellen bij zo moto's kweet nie of ik dat moet geloven misschien dat ze dees erg kort gezet hebben ofzo het is namelijk een circuitmoto geweest dus

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door gixxerke
                      en heb me ook laten wijsmaken dat je je reserf kan instellen bij zo moto's kweet nie of ik dat moet geloven misschien dat ze dees erg kort gezet hebben ofzo het is namelijk een circuitmoto geweest dus
                      Dat instellen dat weet ik nie of dat kan Zou wel kunnen waar zijn.
                      Maar kvraag me nog altij waarom je lampje niet eerst een tijdje is 'blijven' branden voor je stil viel. Nuja afwachten hé..

Comment

Working...
                      X