Mededeling

Collapse
No announcement yet.

stukken gsx 1400

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• stukken gsx 1400

kom ik vrijdag bij erckens zegt kevin moto niet te maken , ale het dashbord is niet te maken , want er is vanbinnen nog een hechtplaat stuk

maar is al een nieuwe besteld en is er waarschijnlijk woensdag aanstaande
    dan kunnen we weer rijden als hij klaar is .
    dan nog de koplamp en koppelinghendel en een nieuw stuurgewicht , en alternatordeksel en ne nieuwe spiegel en dan zie je er niets meer van :cool
    ale het spatbord laat ik in de winter opspuiten misschien doe ik het zelf wel.

Spijtig dat zulke stukken direct zoveel geld kosten hé.
    "Alice lets play house, you be the door and i wil shut you"

Comment

origineel kosten ze idd een pak duiten ,maar je kan toch veel zelf doen ook hoor
      ipv de origin koplamp een dubbele monteren in aftermarket
      trillingsdemper op stuur ,afschuren en herspuiten (eventueel een beetje laten afdraaien )
      carterdeksels kunnen perfekt gelast worden met een tigpost (aluminium)
      wanneer het remhendel alleen maar geschaafd is ,dan kan dit ook prefekt afgeschuurd worden ,zonder dat dit word gezien ...en het plastiek (abs)kan ook gelast worden
      het helpt natuurlijk ook wanneer je de juiste mensen kent

Comment

allen al voor mijn dash bord zonder de uren zit ik 206,82 euro zonder de werk uren want er zit iets delikaat in het dashbord een soort printplaat , en als ik die beschadig draai ik er ook nog voor op .

de alternator deksel die monteer ik zelf , dat is maar een paar schroefjes en een dichting. .
        de rest zien we later wel op de aftermarket.

Comment

ge moet u daar allemaal nie te veel bij voorstellen hoor bij die printplaat als die tegen weer en wind en schokken bestenddigd is zal je der niet rap iets aan mis doen. alleen ja niet op metalen delen leggen en zo ivm statische elektr.
          bandit 4 ever and ever
          MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

daar rond denk ik dat het me wel zal lukken moest ik een schets of een tekkening van dat onderdeel in detail kunnen vast krijgen .

maar bij suzuki belgie krijgt ge niets vast , die zeggen altijd het moet via garage of dat gaat niet of het bestaat niet .:cool

dus een oproep wie kan me een tekkening of een doorsnee schets van een dashbord van een gsx 1400 bezorgen .
            en hoe kan ik aan de schroeven ???

Comment

mssh trekt deze erop ?
              http://www.motofiches.com/sites/TYRB...0&id=JS1A31111

afbeelding 26.1

Comment

hé thanks dat is al een begin daar kan ik al iets mee doen .

nogmaals dank!

Comment

Working...
                X