IK zou graag wat reactie weten van een db killer, werkt het echt vervormt het het geluid niet of zo. Ik heb een yoshi onder liggen maar de wederhelft is daar niet zo kontent mee. dus hierdoor moet ik zoiets stekken (beter dit dan de origineel terug). Dus heb je ene vertel wat je er van vindt en hoeveel je betaalt hebt.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Db killer
Collapse
X
-
mja jij rijd er toch op en het is uw moto...
een db-killer zal het geluid wel sterk verminderen, maar of de klank veranderd weet ik niet
KLIK
Oprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
-------------------------------------------
hoe gekker hoe liever
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door loudy condorik heb er neit zo veel last van maar mijn vriendin vindt dat het te luid is
Of ne compromis: Motor stiller maar zij ook!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ducatifreakskeJA DEUUUUUUUUUUU :tongue: :tongue: :tongue:
horen julie zaterdag welOprichter 2fast4u 2004
#From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@
hoe gekker hoe liever
Comment
-
vraagske: moet ge op gehomologeerde uitlaatsystemen tegenwoordig een db-killer zetten als hij wat te luid is, of is deze db-waarde wettelijk?
let wel, ik bedoel de officiele niet race uitlaten...
ik zou er persoonlijk gene zetten, zou da spijtig vinden van de mooie "sound"!!
mijn meiske heeft daar toch gene last van, die hoort da maar effe; nl. als ik vertrek!Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...
Comment
-
hallokes tis de vriend van kikki kheb ook yosh. op mijn tlr en zalig da geluid gewoon zo laten die van mijn rijd nu zelf. is da geen oplossing voor u vriendin dan zit ze er ni vlak boveR.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
maar hou het daar wel proper he mannen.
Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P
make choises and don't look back
Comment
-
De nieuwe uitlaten zoals devil en remus en vele andere hebben een verwijderbare db killer standaard ingebouwd. op de oudere modellen is dit jammergenoeg niet verkrijgbaar, kunt die zelf wel maken als je handig bent en een laspostje bezit, is werk aan om uittezoeken hoelang,hoeveel gaatjes enz enz
Een db killer op zich hoor je wel meer verhalen over of het wel of niet goed is voor de motor.Bij nieuwe uitlaat is het standaard van de fabriek en zijn ze uitvoerig getest, bij eigen ontwerp zou ik toch maar opletten(druk),zeker als je ermee op cirquit wilt petrolle.
GrtzzThe only thing that can beat you, is you're own fear
Comment
Comment