Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Db killer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Db killer

IK zou graag wat reactie weten van een db killer, werkt het echt vervormt het het geluid niet of zo. Ik heb een yoshi onder liggen maar de wederhelft is daar niet zo kontent mee. dus hierdoor moet ik zoiets stekken (beter dit dan de origineel terug). Dus heb je ene vertel wat je er van vindt en hoeveel je betaalt hebt.
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

is het geluid dan zó erg?
    ik heb op mijn gs een laser uitlaat en die klinkt zeer beschaafd (vind ik zelf toch)
    sigpic

Comment

ik heb er neit zo veel last van maar mijn vriendin vindt dat het te luid is
      “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

mja jij rijd er toch op en het is uw moto...
        een db-killer zal het geluid wel sterk verminderen, maar of de klank veranderd weet ik niet

KLIK
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jantje
          is het geluid dan zó erg?
          ik heb op mijn gs een laser uitlaat en die klinkt zeer beschaafd (vind ik zelf toch)
          JA DEUUUUUUUUUUU :tongue: :tongue: :tongue:

duc4ever

Comment

wat deu?
            Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
              ik heb er neit zo veel last van maar mijn vriendin vindt dat het te luid is
              Ik zou zeggen, laat dieje Yoshi maar steken en zoek een nieuwe vriendin die iets meer geluid kan verdragen.

Of ne compromis: Motor stiller maar zij ook!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducatifreakske
                JA DEUUUUUUUUUUU :tongue: :tongue: :tongue:
                héhé, maar uw ducati klinkt ook erg mooi héé
                horen julie zaterdag wel
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

hey,juist nog db killers gemonteerd op een vtr sp2,en er direct terug uit gegooid,was juist zo een blikken doos die vertrok:biggrin:

loud pipes saves lives

Comment

vraagske: moet ge op gehomologeerde uitlaatsystemen tegenwoordig een db-killer zetten als hij wat te luid is, of is deze db-waarde wettelijk?
                    let wel, ik bedoel de officiele niet race uitlaten...

ik zou er persoonlijk gene zetten, zou da spijtig vinden van de mooie "sound"!!
                    mijn meiske heeft daar toch gene last van, die hoort da maar effe; nl. als ik vertrek!
                    Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

db killer op gehologeerde uitlaat????????????????????
                      die uitlaten hoor je zoiezo al niet, als je nog stiller wordt dan wordt je doof van de stilte ??????????????????????????????????,,,
                      tis altijd ombouwtijd ....

Comment

Heeft er iemand een idee hoeveel een db-killer kost?

Ik zou mss één willen kopen tegen volgend jaar op zolder zodat ik niet altijd mijn originele demper er moet opzetten.
                        [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Anders moet ge uw vriendin oordopjes cadeau doen met kerstmis en dan blijf je lekker met dat soundje rondrijden

Grtz,
                          Philip.
                          Dat rechts manivelleke bijt niet zenne,gaaassssss

Comment

hallokes tis de vriend van kikki kheb ook yosh. op mijn tlr en zalig da geluid gewoon zo laten die van mijn rijd nu zelf. is da geen oplossing voor u vriendin dan zit ze er ni vlak bove
                            R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                            maar hou het daar wel proper he mannen.
                            Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

De nieuwe uitlaten zoals devil en remus en vele andere hebben een verwijderbare db killer standaard ingebouwd. op de oudere modellen is dit jammergenoeg niet verkrijgbaar, kunt die zelf wel maken als je handig bent en een laspostje bezit, is werk aan om uittezoeken hoelang,hoeveel gaatjes enz enz
                              Een db killer op zich hoor je wel meer verhalen over of het wel of niet goed is voor de motor.Bij nieuwe uitlaat is het standaard van de fabriek en zijn ze uitvoerig getest, bij eigen ontwerp zou ik toch maar opletten(druk),zeker als je ermee op cirquit wilt petrolle.

Grtzz
                              The only thing that can beat you, is you're own fear

Comment

Working...
                              X