Mededeling

Collapse
No announcement yet.

radiatuer

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• radiatuer

vraagje
    ik heb een steen denk ik tegen mijn radiatuer gekregen met gevolg dat hij koelvloeistof lekt nu

kan je er dat vloeistof indoen wat men gebruikt voor autoradiatuers te dichten van een gat of moet er een nieue rad. onder

greetz..

je kan het proberen maar is niet aan te raden, wat je wel kan laten doen is laten herstellen, of eigenlijk is dat meer dichtlassen, dan nemen ze gewoon de dichte baan niet meer in gebruik, is normaal geen probleem en is ook niet zo duur, ken iemand die dat ooit heeft laten doen bij zijn moto, heeft nooit meer gelekt.als je wil zal ik eens informeren waar dat hij dit heeft laten doen
    bandit 4 ever and ever
    MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

ik heb het ooit voorgehad met een bestelwagen heb toen geprobeerd het zelf te solderen maar da komt ni goe ( het was een grote en een dure radiator ) de tweede proef dat ik deed was nen dikken tuttefrut ik heb er nog een jaar mee gereden zonder lekken en de koper heeft mij nog niet komen zoeken dus het zal nog altijd dicht zijn

anders in Haacht op de Werchtersesteenweg is een firma die radiatoren hersteld Van de Weingaard ( de baan van het festival )

Veel succes ermee
      I belong to the groep of 10cc ->1cc more than the average:biggrin:
      Itruder Alert (als hij klaar graakt deze winter)

Comment

'k heb ook een lek in m'n radiator nu.

het was eerder al wat geplooid en terug geplooid, en nu had ik er een bijzetlapje aangemaakt, en ik vermoed dat het daardoor komt,bij vele schokken enzo...

'k ga er voorlopig een vijsje indraaien, met wat lijm silicone en tape ofzo, en ondertussen op zoek naar ofwel iemand voor dit (mooi)te lassen, ofwel voor een goedkope andere radiator 2de hands.
        Oprichter 2fast4u 2004
        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
        hoe gekker hoe liever
        -------------------------------------------

Comment

Working...
        X