Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motor op

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motor op

Doeme toch , juist slecht nieuws gehad !
    Had mijne moto binnen gedaan bij motostop om de vering te laten reviseren en de carbu's te syncronisren . Ze hebben voor ze aan de motor begonnen de compressie eens na gemeten en wat blijkt , de motor is OP !
    Zal dus nog een revisie worden !!!

Let dus op met koopjes , goedkoop is duurkoop , nog maar eens bewezen !

Had 2000€ betaald voor de motor , maar tegen dat hij klaar is heeft hij er dus nog eens +/- 3000€ gekost !!! Hopelijk is dit 't laatste probleem , want anders ...
    Niemand toevallig geïntersseerd in een GSXR600 van '98 in "uitzonderlijk goede staat" :biggrin:

You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Ai shit.. das minder inderdaad. Maar euhm.. met nieuwe pakkingen en nieuwe zuigerveren en een dagje werk zou dat er toch al veel beter kunnen uitzien, ni?
    zou onder de 200eur moeten blijven, 50 euro vr de sjweins pakt.
    (prijzen zijn bij honda, origineel) Met piraatstukken zou het nog goedkoper zijn ma zou ik niet doen.. Of zijn de pistons nimeer binnen limiet? Dan ist wel een kostelijk zaakje. Weet je exacte km's vh blok?
    kop op!
    CB(R) Lover

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bartje
      Doeme toch , juist slecht nieuws gehad !
      Had mijne moto binnen gedaan bij motostop om de vering te laten reviseren en de carbu's te syncronisren . Ze hebben voor ze aan de motor begonnen de compressie eens na gemeten en wat blijkt , de motor is OP !
      Zal dus nog een revisie worden !!!

Let dus op met koopjes , goedkoop is duurkoop , nog maar eens bewezen !

Had 2000€ betaald voor de motor , maar tegen dat hij klaar is heeft hij er dus nog eens +/- 3000€ gekost !!! Hopelijk is dit 't laatste probleem , want anders ...
      Niemand toevallig geïntersseerd in een GSXR600 van '98 in "uitzonderlijk goede staat" :biggrin:

Was toch verkocht als circuitmotor? Moet dus serieus veel op circuit zijn met gereden

Comment

das wel kloteeeeeeeeeee ,maar ik vraag mij dan wel af of het de moeite is om daar dan nog zoveel kosten aan te doen?
        [font=Comic Sans MS][/font]

Comment

Ai dat is idd slecht nieuws hopelijk is em snel gemaakt en kun je weer wat kilometertjes doen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Niekes & Gitte
            das wel kloteeeeeeeeeee ,maar ik vraag mij dan wel af of het de moeite is om daar dan nog zoveel kosten aan te doen?
            Had er al voor 2000€ kosten aan gedaan , komen nu dus nog eens 1000€ bij , moet nu wel , heb die andere kosten anders voor niks gedaan ! Maar dan zou hij wel in orde moeten zijn , hopelijk !

Comment

Bartje, sux bigtime, maar er zit ook een deel van uw bloed, zweet en tranen in. Voodo-gewijs hebt ge met uw noeste arbeid uw machine tot leven gewekt. Nu is het geen ding van plastiek en metaal meer, maar uw motor, met een geschiedenis, waar ge op gevloekt hebt en waarvan ge nog gaat genieten, beloofd.
              “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
                Bartje, sux bigtime, maar er zit ook een deel van uw bloed, zweet en tranen in. Voodo-gewijs hebt ge met uw noeste arbeid uw machine tot leven gewekt. Nu is het geen ding van plastiek en metaal meer, maar uw motor, met een geschiedenis, waar ge op gevloekt hebt en waarvan ge nog gaat genieten, beloofd.
                Een echte poëet!!!

Maar hij heeft wel gelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door root
                  Root.......'t is dat ik u nu een klein beetje ken........

Bartje, toch heeft hij gelijk. Als ge zoveel geld, bloed, zweet en tranen aan het apparaat hebt uitgegeven is het in ene UW motor. Reparee, en racen ermee!!

Bill
                  Kawabill - The integral of all the nice moments, makes a wonderful life. I'll find as many of these moments as possible. / Ubuntu=I am what I am because of who we all are / Je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet ervan te genieten

Comment

Had je eigenlijk het gevoel dat em op is?? Was je er bij bij de copressietest? Denk dat ze vaak wat zeggen om je een nieuwe bij hun te doen kopen ofzo...
                    (hiervoor oppassen bedoel ik maar..)

In ieder geval wens ik je het beste ermee... Verkopen voor de prijs dat je er al hebt ingestoken is qwasi onmogelijk hé.. kken het gevoel
                    CB(R) Lover

Comment

he bart das slecht nieuws maar kunt ge ne beter een accidentje kopen en alles over zetten da mag goe in mekaor zitten dan moet toch zoveel nie kosten en hebde een origineel blok.

Comment

da's pech hebben...

Comment

das echt wel dikke sh*t...

hopelijk kunt ge daarna een beetje zorgeloos

Comment

@Pnol :
                            Was toch al van plan om morgen te bellen en te vragen of ze me willen bellen als de motor open ligt , dan kan ik 't eens met m'n eigen ogen zien hoe erg 't is ! Vond dat hij goed vooruit ging , maar als ge van een 12 jaar oude (standaard) CBR600 komt , dan gaat (bijna) alles goed vooruit hé !

@Wheelie :
                            Is wel een goed idee , mag zelfs een krom kader zijn , als ik gewoon het blok kan over hangen zou 't al opgelost zijn !
                            Effe afwachten en als 't echt te erg is zal ik daar zeker over nadenken , zou 't zonde vinden om nu die motor weg te doen , zit ondertussen toch al degelijk materiaal op (schijven , ketting/tandwielen , ...)
                            't Is zoals Pnol zegt hé , het geld dat ik er in totaal al heb ingestoken krijg ik er nooit meer uit , en dat doet pijn !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Dieterke750
                              Was toch verkocht als circuitmotor? Moet dus serieus veel op circuit zijn met gereden
                              zeg dieter oe is't met uw machintje sputert hij nog????

Comment

Working...
                              X