Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ronddraaiende handvaten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Ronddraaiende handvaten

Hoe verhelp je die vervelende handvaten die ronddraaien als het wat warmer is?

Vooroorlogs systeem

Ah, ik weet niet of er al veel beter is, maar vroeger gebruikten we deze truuk: handvat afnemen, metaal ontvetten door inwrijven met voddeke met benzine, handvaten er terug op terwijl het metaal nog nat is. De rubber lost dan wat op en de handvaten plakken aan uw stuur. Kunt ge dus zelfs onderweg doen
    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”

Comment

Heel simpel :

men neme een pikuur of een injectiespuit of oe noemde da ? en je vult die met lijm en je spuit dit onder je handvaten, plakt zeker en bougeert nimeer ;-)

mvg

Stef

Comment

ok, mercikes, morgen direkt proberen..

Comment

Haarlak marcheert ook goed.

Comment

Ik heb voor de winter verwarmde handvaten op mijn fazer gezet (het sportieve mag toch wat met comfort gecombineerd worden he :biggrin.

Originele handvaten eraf gehaald, industrieël tape rond metaal gedaan en verwarmde handvaten erop gezet.

Wel wat duwen om die erop te krijgen, maar ze draaien niet!
            [font=Times New Roman][/font] [font=Times New Roman]R1 (2006) 175pk [/font]

[font=Times New Roman][/font]
            [font=Times New Roman]1) FZ6 FAZER GT (2004)[/font]
            [font=Times New Roman]2) R1 (2006)[/font]

"Once you have tasted flight, you'll walk the earth with your eyes turned skywards, for there you've been and there you long for"

Comment

kan ze ook 'borgen' ... met gewone ijzerdraad of speciale borgdraad ...

for that extra racy look
              www.thefastforum.be

Comment

mijn cbr handvatjes, hebben ze lichtjes ingesmeerd met dreft aan de binnenkant, om ze beter te doen opschuiven en waar ze terecht moesten komen hebben ze secondenlijm geplakt , even wachten en zitten tot nu toe toch nog goe vast :-)

Comment

die van mij draaide ook rond kwam om dat ze versleten waren en heb er vorig weekend nieuwe op gezet rijd weer goeMr.White
                  R.I.P. CHL en dimi fly safe in biker's heaven...
                  maar hou het daar wel proper he mannen.
                  Root hou ze wa in de gaten he..Hellraiser666 we miss you man....R I P

make choises and don't look back

Comment

Working...
                  X