Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

regenweer --> motor draait zeer slecht

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• regenweer --> motor draait zeer slecht

Hallo,

Ik heb een Gsxf-600 van het oude model (eind '97). Ik gebruik hem vooral voor woon-werkverkeer. Ik deins er dus ook niet voor terug m'n motor te nemen als 't regent. Op zich geen enkel probleem totdat ik een minuutje of vijf gereden heb, dan heeft m'n motor opeens niets van power meer. Als ik dan stop en hem stationair laat draaien (wat maar met veel moeite lukt want hij wil altijd stilvallen) hoor en voel ik dat de motor op slecht 3 of zelfs maar 2 cilinders draait. Nu heb ik vorig weekend m'n tank er eens afgehaald met de bedoeling m'n bougie-kabels eens in te spuiten met WD40 tot ik zag dat deze nog vrij nieuw zijn...
    PS:bougies zijn vorige week vernieuwd dus dat kan het ook ni zijn he

Help!!

ik heb ook ooit een regenprobleem gehad dat 1 van de 2 cilinders uitviel, en die 1ne cilinder kreeg dat niet alleen getrokken waardoor de motor uitviel bij regen.
    'k heb er zo lang mee gezeten.
    nu wat het simpelweg dat er water binnenkon door de dichting, daar waar de boegiekabel aan de bobijn zit.
    dus kon er water binnen in de bobijn.
    ik heb toen gewoon 2 (de andere voor de zekerheid ook) vernieuwd, hier zitten de dichtingen op vast. en toen was alles opgelost.
    Oprichter 2fast4u 2004
    #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
    hoe gekker hoe liever
    -------------------------------------------

Comment

Ik zou zeker geen WD 40 op je bougiekabels spuiten want die WD 40 is op basis van petroleum en dat gaat die isolatie van je kabels op termijn aantasten... Maar t blinkt wel schoon

Beter silliconen spray, van Würth bevoorbeeld

Comment

Ik heb zelfs iets gehoord van haarlak te gebruiken als middel tegen de regen ;-)

mvg

Stef

Comment

Working...
        X