Mededeling

Collapse
No announcement yet.

een goede suzuki garagist

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• een goede suzuki garagist

hallo kan iemand mij een goede raad geven waar ik op onderhoud zou kunnen
    gaan bij iemand die bekwaam is in limburg (suzuki)
    alvast bedankt carlo

Erckens?
    Heel goeie mekanieker, diene die al wat ouder is.
    Neeroeteren ook dik OK.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door carlo
      hallo kan iemand mij een goede raad geven waar ik op onderhoud zou kunnen
      gaan bij iemand die bekwaam is in limburg (suzuki)
      alvast bedankt carlo
      ga eens zien bij erkens ; ik ga meestal naar hem maar een goede garage is in oost malle in antwerpen waar die licht weet ik niet ,

Comment

danku voor de reactie ik heb mijn moto daar 2weken geleden gekocht maar ik hoor meestal als reactie dat da geen goede garagist is geen slechte ervaringen gehad?

Comment

Ga eens langs bij Jacqmaer in Munsterbilzen. Ik heb daar mijn motor gekocht en ben heel tevreden.

Comment

Ik heb bij Erckens nog geen enkel probleem gehad

Comment

volg bandit 600 maar voor 500% patrick van bij jaquemaer is DE beste van belgië die je ken hebben, is niet alleen mijn mening maar die van suz europa, die organiseren mecanieker wedstrijden en daar werk patrick 1e van belgië en 5e van europa das toch nie slecht denk ik zo als je weet dat die van erckens nie kwam zien bij de 5 eersten. heb trouwens ook al een paar slechte dingen van daar gehoord. pas wel op , ik praat hier nu enkel over onderhoud en kosten, omdat erckens voor ne suz dus voor aankoop wel de goedkoopste van limburg is. maar ja dat betaal je dan bij als je op onderhoud gaat vandaar.
              bandit 4 ever and ever
              MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

In Antwerpen is MTG een verstandige keuze als Suzuki en Kawa owner , niet te duur en goeie service
                My talent outweighs my ambition

Comment

Jakri.
                  Op de baan van Herselt naar Averbode.
                  Is nog een "echte", ook geen probleem om onderdelen binnen te halen. En niet duur.

Comment

Ik heb al slechte zaken van overal gehoord, maar denk ook dat da zo is met elke mechanieker en garage daar is altijd wel iemand eens niet content.

Ben altijd bij Erckens en Jacqmaer geweest en heb nergens problemen gehad, maar wat Tuny zegt klopt Patrick van Jacqmaer zou de beste mechanieker zijn van België en ze zijn er ook altijd heel vriendelijk en gedienstig...

Comment

allemaal bedankt voor jullie reactie ik ga ze allebij een proberen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sylvester
                        Ik heb al slechte zaken van overal gehoord, maar denk ook dat da zo is met elke mechanieker en garage daar is altijd wel iemand eens niet content.

Ben altijd bij Erckens en Jacqmaer geweest en heb nergens problemen gehad, maar wat Tuny zegt klopt Patrick van Jacqmaer zou de beste mechanieker zijn van België en ze zijn er ook altijd heel vriendelijk en gedienstig...
                        Dat vriendelijk bij Jacqmaer daar kan ik andere dingen over vertellen hoor, dat was de oorzaak dat ik bij Erckens ne nieuwe DL kocht.

Comment

Raymaekers in Zolder is ook ne hele goeie, is wel ne onafhankelijke garagist.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fred
                            Raymaekers in Zolder is ook ne hele goeie, is wel ne onafhankelijke garagist.
                            Inderdaad , ben daar ook altijd op onderhoud geweest en zéér tevreden van ! En zeker niet te duur !
                            You don't WIN silver , you LOOSE gold !!!

Emilio RIP , we zullen je missen !!!

Comment

inderdaad raymaekers is een goede maar mijn moto is een maand oud als ik bij hem ga heb ik dan nog garantie ?

Comment

Working...
                              X