ik heb een maand -anderhalf maand geleden een schuiver gemaakt, hierbij heb ik het carterdeksel en oliefilter,luchtfilter,...vervangen enzo.
zaterdag heb ik voor het eerst weer een heel klein stukje gereden.
geen enkel probleem gehad,
vandaag opnieuw naar het werk ermee, toen ik er bijna was hoorde ik lichtjes een getik/geratel bij gasgeven.
nu daarstraks toen ik terug naar huis vertrok was het stukken harder en erger.
een hard kloppend getik/geratel in de motor.
ik weet niet 100% zeker of het nu in't midden ergens achter de koppeling komt, of van aan de cilinders
er is zeer veel vermogenverlies, trekt erug traag op dus.
en werd heel warm
nu heb ik de boegies vervangen, en het koppelingsdeksel er eens terug afgehaald ,maar ik zie niks raars.
hier is een(onduidlijk) filmpje voor het geluid
kan iemand mij mischien vertellen wat het eventueel zou kunnen zijn, en hoe groot/zwaar de kosten zouden kunnen zijn.
ohja het gaat hier om een (2cilinder) honda CB500
net nu ik terug kon rijden
zaterdag heb ik voor het eerst weer een heel klein stukje gereden.
geen enkel probleem gehad,
vandaag opnieuw naar het werk ermee, toen ik er bijna was hoorde ik lichtjes een getik/geratel bij gasgeven.
nu daarstraks toen ik terug naar huis vertrok was het stukken harder en erger.
een hard kloppend getik/geratel in de motor.
ik weet niet 100% zeker of het nu in't midden ergens achter de koppeling komt, of van aan de cilinders
er is zeer veel vermogenverlies, trekt erug traag op dus.
en werd heel warm
nu heb ik de boegies vervangen, en het koppelingsdeksel er eens terug afgehaald ,maar ik zie niks raars.
hier is een(onduidlijk) filmpje voor het geluid
kan iemand mij mischien vertellen wat het eventueel zou kunnen zijn, en hoe groot/zwaar de kosten zouden kunnen zijn.
ohja het gaat hier om een (2cilinder) honda CB500
net nu ik terug kon rijden

Comment