Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Schoonmaakprodukten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Schoonmaakprodukten

Wie gebruikt welke produkten om zijn/haar machine te onderhouden.

Ik heb vooral problemen om mijn achterbrug vetvrij te houden of te maken.

voor mijn achterbrug of velgen of alles waar het vet ophoopt gebruik ik altijd WD40,dit is een soort kruipolie in een spuitbusje wat ook ontvettend werkt(heeft geen bijtende bestanddelen:das goed)gewoon op de delen spuiten wat vettig is,met droog doekje afvegen en voila,dat gaat zeer gemakelijk
    kunt die busjes vinden bij auto5 en andere zaken

Comment

tipje voor gebruik van WD40:zorg wel dat het goedje niet op je achterband terecht komt(maakt namelijk een filmlaag en als je dan plat de draai in gaat)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Lange
        tipje voor gebruik van WD40:zorg wel dat het goedje niet op je achterband terecht komt(maakt namelijk een filmlaag en als je dan plat de draai in gaat)
        Crash !! Boom !!! Bang !!!

Ik gebruik "Tix". Dat is een professioneel ontvettingsmiddel dat garagisten gebruiken om motoren af te stomen enzo. Werkt enorm goed ! Een bus van 5 liter komt op +/- 12 euro dacht ik. Ik heb mijne "Tix" gehaald bij RAG in Genk.
        Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
        Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

yep er gaat niks boven tix, ik haal mijn in de leger stock in bilzen
          “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

WD40 is WEL een agressief spul (het wreet nl roest en zo weg)
            Je kan beter een goeie velgenreiniger of remmenreiniger of motorontvetter gebruiken. Opspuiten, efkes laten werken en daarna beetje schuren met spons en afspoelen.
            Daarna je velg/achterbrug inspuiten met siliconespray. Deze legt een beschermlaag waardoor je achteraf de smurrie er beter af kan krijgen.
            PAS OP: niet met siliconespray op je banden of remmen, anders leer je snel driften door de bocht en leer je al evensnel dat remmen nietmeer lukt.
            tis altijd ombouwtijd ....

Comment

white spirit jongens, daarmee doe ik altijd de achtervelg.

voor het remstof op de voorvelg heb je agressievere toestanden nodig, echte velgenreiniger dus.
              http://www.mojomoto.be/logo.gif

Comment

riem, help zeer goed tegen kettingvet

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beulke
                  riem, help zeer goed tegen kettingvet
                  Heb je iets meer info, Riem is nl. een merk. Hebben zij iets specifieks tegen kettingvet of is het gewoon nen algemene ontvetter?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Bantu
                    Heb je iets meer info, Riem is nl. een merk. Hebben zij iets specifieks tegen kettingvet of is het gewoon nen algemene ontvetter?
                    oeps sorry, ik wsa ff vergeten dat RIEM een merk was. ik bedoelde eigenlijk een riem (of belt) zoals op HD, Buell en de BMW scarver.
                    met een belt heb je nl niet de problemen zoals met een ketting. gaat langer mee, moet je niet spannen, niet smeren,.... (weegt wel iets zwaarder, en, is iets duurder)

Comment

Naft...

Comment

95 of 98,Schussboelie

Comment

je hebt heel goede ontvetter een vloeibaar produkt met gel formule. Opspuiten laten inwerken en terug afspuiten. Voor velgen specifiek heb je nog een heel goed produkt nl.p21s !!!!

Groetjes

Hans
                          HANZIEEEEE

www.heingerickehaasrode.be

Comment

Da klopt ja, en is niet duur eh !!!

duc4ever

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ducatifreakske
                              Da klopt ja, en is niet duur eh !!!
                              Toevallig toch niet te koop bij Hein Gericke zeker ??? :tongue:
                              Yamaha YZF-R1, FP-racing uitlaat, JMV-concept tailskirt.
                              Kawasaki Z1000 2010, Arrow-uitlaten

Comment

Working...
                              X