Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Voetsteun lasbaar?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Voetsteun lasbaar?

Mijn vriendin begint haar eerste stappen op een motor te zetten. Ze rijdt sinds kort met een scooter rond en heb ze onlangs eens met de motor rondjes laten rijden op een parking. Daarbij heeft ze de motor op haar zij laten vallen (stilstaand) en is de duo-voetsteun afgekraakt aan de kant van de support (helaas niet de voetsteun zelf - die is veel goedkoper).

Is dat doenbaar om dit op te lappen door te lassen of is dat nogal precisie- en prutswerk? Er zou denk ik ook een nieuw "rondelleke" moeten gemaakt/gefreesd/... worden om de bout van de voetsteun vast te houden.

Dealer/garagist wil het niet doen, die verkoopt natuurlijk liever een nieuwe support van €200

Als dat lukt zoek ik natuurlijk ook iemand die het ziet zitten om dat te lassen.

Behoorlijk vervelend, want in april hebben we met wat mensen afgesproken om te gaan duorijden...

Thanks voor de feedback!
    [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
    \\ GSR 600 rider
    [/font][/align:143x9pn2]

Re: Voetsteun lasbaar?

zo lang het uit deftig materiaal gemaakt is, kan dat gelast worden.

Comment

Tis aluminium. Toevallig iemand uit t Brugse die een handje wil helpen?
      [align=left:143x9pn2][font=Century Gothic]\ With great speed comes great responsibility
      \\ GSR 600 rider

Comment

kunt ge perfect lassen!
        http://traxracingteam.be/
        Trax Racing Team #86 Megabike kampioen 2015!!

Comment

om welk type motor gaat het??
          eventueel een 2dehands hier of daar
          if you obey all the rules
          you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
          yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
          suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

GSR600 van 2006 zie foto voor probleempunt. T zijn dus die ronde houders voor de voetsteun zelf die afgebroken zijn. Van 1 kant heb ik die nog, maar de andere heb ik niet teruggevonden.

\\ GSR 600 rider

Comment

bel eens naar motorsloop guido broux, want een las ziet ge ook altijd e. zeker op geanodiseerd materiaal.
              Take care upstairs Joeri!!!!

Comment

dat kun je lassen ik heb het bij mijne gsr ook gedaan
                mvg gino
                burn rubber not your soul

Comment

Aluminium is perfekt te lassen maar het probleem zal zijn dat je dat 1 stukje niet meer hebt , hier in groot maldegem zit er wel iemand die het zou doen maar mss eens bellen of gaan luisteren bij moto afbraak Raes uit loppem of die geen tweedehands heeft liggen , veel kans dat een voetsteun van een ander model er ook op past.
                  I feel the need 4 the speed
                  speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
                  streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
                  MT09 SP 2018

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black-devil
                    Aluminium is perfekt te lassen maar het probleem zal zijn dat je dat 1 stukje niet meer hebt , hier in groot maldegem zit er wel iemand die het zou doen maar mss eens bellen of gaan luisteren bij moto afbraak Raes uit loppem of die geen tweedehands heeft liggen , veel kans dat een voetsteun van een ander model er ook op past.
                    eerder verwaarloosbaar miniem zou ik zeggen

dat ontbrekende stukje gewoon uit een dik genoege plaat aluminium maken en erop laten lassen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door black-devil
                      Waar in groot Maldegem zou dat zijn?
                      \\ GSR 600 rider

Comment

Working...
                      X