Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bizar probleem aan honda cbr 600 f2 j92

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bizar probleem aan honda cbr 600 f2 j92

ik hoor een tikkend geluid als ik er mee rijd dus ik denk de ketting, controleer deze en ze hangt slap ik draai mijn band een halve toer ketting staat ineens perfect en na een tijdje stilstaan merk ik een kleine lek met als gevolg dat ik van ver kan zien dat het bij de versnelingen wel smerig is heeft er iemand raad? grtz ...
    go hard or go home!!!

Re: bizar probleem aan honda cbr 600 f2 j92

Tandwielen die versleten zijn en daardoor ovaal geworden zijn , daarom hangt de ene moment de ketting te slap en de andere moment strak .
    Het lek daar ga ik mij niet overuitspreken maar mss ook slijtage .
    I feel the need 4 the speed
    speedtriple 2008 ( sold )+ r6 '99 circuit ( sold )
    streettriple R 2013 Sold + R6 2005 circuit ( sold )
    MT09 SP 2018

Comment

mja ik ben echt een leek met moto's kan ik hier nog me voort rijden of beter even late staan tot het vervangen is ?
      go hard or go home!!!

Comment

Nieuwe ketting set er op

Kijken wat hij lekt.. motor olie? Fourche olie? Als dit motor olie is kan je beter stoppen tot lek gedicht is.

Je zegt "van ver kan zien dat het bij de versnelingen wel smerig is" dan denk ik dat je je voorste tandwiel en daar in de buurt bedoelt.. dat is 9 van de 10 ketting vet.. en niet erg maar omdat zeker te zijn zulde u handen is moeten vuil maken

succes ermee
        cbr 600 rr repsol
        cbr 600 rr eurobet

Comment

de ketting heeft altijd droog gestaan heb hem van begin december deze week pas me gereden het loop langst een overloop van iets.van die ketting en tandwiel afstellingen ken ik niks met moto's ben ik een groentje
          go hard or go home!!!

Comment

Haal uw tandwiel deksel er eens af, misschien is het wat kettingvet dat wat uitloopt of in het ergste geval een olielek (wat kan meevallen aan de hand van lekkage).