Iemand een idee waar ik, voor een schappelijke prijs, een discrete nummerplaathouder kan vinden voor een BMW R1100S ?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Nummerplaathouder
Collapse
X
-
Re: Nummerplaathouder
Oorspronkelijk geplaatst door MaxxiErgens een alu plaatje gaan schooien, wat gaten inboren en vastschroeven.
Zo is die van de Z ook geboren.zo is het bij mij ook gedaan en heb het plaatje zwart gespoten
Never forget who helped you!
Never forgive who fu*ked you.
Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..
Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11
Comment
-
-
Bij mij hangt de Oxford plate mate erop
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&ac ... &pid=72&p=
universeel, discreet en staat erop in no timeHeeft me 20€ ofzo gekost dacht ik
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door LiezebiesBij mij hangt de Oxford plate mate erop
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&ac ... &pid=72&p=
universeel, discreet en staat erop in no timeHeeft me 20€ ofzo gekost dacht ik
Never forget who helped you!
Never forgive who fu*ked you.
Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..
Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door haga46Oorspronkelijk geplaatst door MaxxiErgens een alu plaatje gaan schooien, wat gaten inboren en vastschroeven.
Zo is die van de Z ook geboren.zo is het bij mij ook gedaan en heb het plaatje zwart gespoten
Comment
-
-
Ge kunt ook gewoon bij de dealer eentje krijgen of voor een paar euro kopen. Dan zit de rand er nog rond met die reclame van de dealer op. Maar die kunt ge eraf snijden zodat ge geen rand hebt.
Ik heb ooit eens eentje laten maken in geborsteld alu een 2-tal cm groter als de plaat zelf met ook afgeronde hoeken voor €10 bij zo een metaalbewerker.I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!
Comment
-
Comment