Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Snelgas

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Snelgas

Ik heb de laatste keer op mettet gemerkt dat ik dikwijls niet volledig mijn gashendel kan benutten.
    Is een lange slag zal ik maar zeggen, en ik wil die toch voor 1/4 verminderen.
    Wat is voor jullie zoals een goed snelgassysteem (Merk).
    Let me know!!!
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Re: Snelgas

PP tuning

http://www.motofun.eu/product_info.php? ... ts_id=1669
    Fireblade 2008 sc59 (exit & Stop Trackgedoe)
    Z1000 2011 (Straatbrommerke)
    BMW GSA 2009

Comment

alles of niets snelgas

Comment

robby moto snelgas, verschillende standen. je gaat alleen moeten zien met de soes voor een andere start en doodmans knop, evt een van honda opzetten
        R.I.P Marco #58
        http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

kweet niet of er verschil zit tussen bv.gsxr600en gsxr1000 van gashendel maar bij triumph kan je bij de street triple het gashendel van de speed triple opzetten en da scheelt een kwart slag en zo krijgt ge ook een soort snelgas voor maar een 12tal euro
          if you obey all the rules
          you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
          yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
          suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skippy79
            robby moto snelgas, verschillende standen. je gaat alleen moeten zien met de soes voor een andere start en doodmans knop, evt een van honda opzetten
            --- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
            CBR600RR 2008 --> Street
            Going for naked

Comment

er staat er een te koop op motorforum.nl tegen inruil origineel en kleine opleg
              if you obey all the rules
              you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
              yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
              suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Thanx!!!!!!!!!!
                [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Nog even ongeduldig afwachten en die van op het motorforum is de mijne

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Hey Alex, weet jij of dit dezelfde conector heeft?
                    Ik heb juist de originele eraf gehaald, maar zie dat er nog redelijk wat bedrading aan zit.
                    En ik denk dat dit niet overeen zal komen met 1 van honda.

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

nee die passen niet, honda = honda en soes=soes......
                      maar zo moeilijk is dat niet, normaal gesproken kan je dan de draden dan al zien, en weet je hoeveel er zijn, dan gewoon ene van honda kopen en die open doen en kijken naar de bedrading. kijk welke kleur bij welke knop hoopt( doodmans en starter) en dan knip je de connector af van de honda en soldeer je de draden samen.
                      heb het al eerder gedaan op een K6.... niet veel werk, maar wel een uurtje of zo.

alle andere draden gewoon afknippen en dicht doen( tegen kortsluiting) Maar kijk eens met Da liks, want die heeft normaal een start knop die hij niet nodig zal hebben als hij je gashendel overneemt
                      R.I.P Marco #58

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door B-Gone
                        kweet niet of er verschil zit tussen bv.gsxr600en gsxr1000 van gashendel maar bij triumph kan je bij de street triple het gashendel van de speed triple opzetten en da scheelt een kwart slag en zo krijgt ge ook een soort snelgas voor maar een 12tal euro
                        zeker dat het niet andersom is? vind de speed nogal ne lange slag hebben
                        Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Maar kijk eens met Da liks, want die heeft normaal een start knop die hij niet nodig zal hebben als hij je gashendel overneemt
                          Blijkbaar deed hij hem niet weg
                          Maar al goed dat ik al een pak wijzer ben uit wat jij verteld hebt.
                          Ik was het zo zelf ook al van plan, maar nu weet ik zeker dat het redelijk te doen is.
                          Thnx!!!!!!

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

als hij je gashendel overneemt, knip de connector af, want het zal beter zijn met die, en als hij iets vraagt, moet je zeggen dat je die niet weg deed, alleen de gashendel
                            R.I.P Marco #58

Comment

Ik heb een snelgas van accossato gestoken. Je hebt deze in verschillende modellen...+ kabelkits..
                              RF 600 >>Ducati 749 (2003)>>Ducati 848 Evo (2011)

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎