Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gereedschapskar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gereedschapskar

Ik ben opzoek naar een gereedschapskar die betaalbaar is.

Nu heb ik er 2 waar ik niet weet uit te kiezen (ik ben nog student dus 500 euro en meer kan ik niet geven).

Wat is voor mij het belangrijkste: de schuiven moeten ALTIJD goed open en dicht blijven gaan en niet na 2 jaar de geest geven.
    Ik run zeker geen garage maar ik sleutel regelmatig.

Ik kwam uit op deze: http://www.koopgoedkoop.nl/wonen/garage ... schap.html

compleet gevuld en voor een belachelijk laag bedrag. Is er soms iemand die hier ervaring mee heeft?

Langs de andere kant heb ik geen gevulde nodig, want ik heb al m'n gereedschap. Maar als je evenveel betaald voor een lege als voor een volle en het is geen absolute brol dat je koopt dan is de keuze snel gemaakt.
    (maar of C45 metaal goed is.. geen idee, tevens staat er niks over gelagerde schuiven ofzo).

De andere is deze:
    http://www.datona.nl/review/product/lis ... tegory/64/

volgens andere dus zeker geen miskoop als ik de reviews lees.

Iemand die er meer verstand van heeft?

Re: Gereedschapskar

Zou mezelf zeker geen sleutelaar durven noemen. maar zoveel weet ik wel. Goed gerief kost veel geld. Hier ga je dus geld uitgeven voor een kast en de vulling is (bijna zeker) brol.
    ik zou (zeker als je nog jong bent) juist het tegenovergestelde doen. Stuk per stuk kopen wat je kan en de kast zo laten

Comment

Enkel ter info: Die 2de is toch leeg ...
      Is life real or just a dream?
      Yamaha R1 '08
      Zolder - Mettet - Franco - ...
      A racer never looks back

Comment

Ja, de 2e is leeg. Daarom dat de eerste gewoon te mooi is om waar te zijn denk ik. Als je vergelijkt met andere lege wagens..

Comment

"If it looks too good to be true, it probably is!"