Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gereedschapskar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Gereedschapskar

Ik ben opzoek naar een gereedschapskar die betaalbaar is.

Nu heb ik er 2 waar ik niet weet uit te kiezen (ik ben nog student dus 500 euro en meer kan ik niet geven).

Wat is voor mij het belangrijkste: de schuiven moeten ALTIJD goed open en dicht blijven gaan en niet na 2 jaar de geest geven.
    Ik run zeker geen garage maar ik sleutel regelmatig.

Ik kwam uit op deze: http://www.koopgoedkoop.nl/wonen/garage ... schap.html

compleet gevuld en voor een belachelijk laag bedrag. Is er soms iemand die hier ervaring mee heeft?

Langs de andere kant heb ik geen gevulde nodig, want ik heb al m'n gereedschap. Maar als je evenveel betaald voor een lege als voor een volle en het is geen absolute brol dat je koopt dan is de keuze snel gemaakt.
    (maar of C45 metaal goed is.. geen idee, tevens staat er niks over gelagerde schuiven ofzo).

De andere is deze:
    http://www.datona.nl/review/product/lis ... tegory/64/

volgens andere dus zeker geen miskoop als ik de reviews lees.

Iemand die er meer verstand van heeft?

Re: Gereedschapskar

Zou mezelf zeker geen sleutelaar durven noemen. maar zoveel weet ik wel. Goed gerief kost veel geld. Hier ga je dus geld uitgeven voor een kast en de vulling is (bijna zeker) brol.
    ik zou (zeker als je nog jong bent) juist het tegenovergestelde doen. Stuk per stuk kopen wat je kan en de kast zo laten

Comment

Enkel ter info: Die 2de is toch leeg ...
      Is life real or just a dream?
      Yamaha R1 '08
      Zolder - Mettet - Franco - ...
      A racer never looks back

Comment

Ja, de 2e is leeg. Daarom dat de eerste gewoon te mooi is om waar te zijn denk ik. Als je vergelijkt met andere lege wagens..

Comment

"If it looks too good to be true, it probably is!"

Ze ziet er, op foto althans, wel mooi uit en als het is om ene keer per jaar uw olie af te laten dan kan je volgens mij al niet veel mis doen.
          Voor de goede hobbyist echter, en zeker als je je materiaal al hebt, is een degelijke en fatsoenlijke kast een zegen. Als ik voor jou moet kiezen uit die twee, dan die tweede.

Comment

Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
            Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
            als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Datona is geen slecht merk.
              vriend van mij kreeg een gereedschapskist kado (verjaardag): die kast was gemaakt uit alu van een mm dikte. zelfs zonder gereedschap in viel die bijna uit mekaar.

koopt u ne gewone draagkoffer (of 2 zoals ik) en degelijk materiaal, na een paar jaar kunde dan een goei kast kopen.
              Current Bike: Ducati Multistrada 950S

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Claus
                vriend van mij kreeg een gereedschapskist kado (verjaardag): die kast was gemaakt uit alu van een mm dikte. zelfs zonder gereedschap in viel die bijna uit mekaar.

koopt u ne gewone draagkoffer (of 2 zoals ik) en degelijk materiaal, na een paar jaar kunde dan een goei kast kopen.
                Zo ben ik ook gestart (en doe ik het nog steeds).
                08- GSX 750 F '00

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Claus

Heb je het hier nu over die datona of over een ander 'merk'?

Comment

Volgens mij diend de gereedschap op de eerste foto als voorbeeld functie.
                    2006 Yamaha FJR 1300
                    ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa
                      Volgens mij diend de gereedschap op de eerste foto als voorbeeld functie.
                      Nope, dit staat er toch letterlijk
                      De gereedschapswagen is gevuld met al het gereedschap dat je in de praktijk nodig hebt. Met de 7 verschillende lades, gevuld met meer dan 250 verschillende gereedschappen en onderdelen, is misgrijpen eigenlijk uitgesloten. Het gereedschap varieert van schroevedraaiers, diverse steeksleutels, waterpas en hamers tot aan een complete set beitels en alle denkbare boren.

Comment

Awel voor die prijs kunde toch niet sukkelen, zelf is de gerredschap niet zo effectief, de kast is zijn prijs waard.
                        Kopen dien handel
                        2006 Yamaha FJR 1300
                        ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

http://www.vynckier.biz/nl/handtools/ge ... ers-wagens
                          Suzuki M1800R - no rules great fun

Comment

Goed gereedschap is een absolute must voor een regelmatige sleutelaar. Een gereedschapswagen is dat niet. Je hebt een budget van 500euro, koop u daarmee 2goei koffers, ben je pakweg 100euro kwijt, zet de rest op je spaarboekje, het zal later nog dubbel en dik van pas komen.

Comment

wat maakt het uit of je 300 euro aan een lege kar geeft, als je voor hetzelfde geld een gevulde kan hebben ?

naar die eerste kar gan kijken, en u koncentreren op de kar, niet wat erin steekt.

is de kar goed genoeg van kwaliteit : niet twijfelen en zeker kopen. Ga ervan uit dat je dan bijna alles hebt wat je nodig hebt, en ook al is het "goedkopen brol", het zal wel een tijdje mee gaan, en iedere keer er iets kapot gaat, vervang je het door iets degelijks. Zo sprijdt je de kosten over langere tijd en ben je toch vandaag al volledig gesteld.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎