Mededeling

Collapse
No announcement yet.

clip on bevestiging

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• clip on bevestiging

Vraagje voor de racers onder ons : wat doen jullie, het boutje waarmee de clipon gecentreerd wordt op de kroonplaat (van onder naar boven dus bij de meesten) demonteren of op zijn plek laten?
    Bedenking daarbij is dat als het niet gemonteerd is de clipon kan wegdraaien in plaats van afbreken bij een val.
    S1000XR

Re: clip on bevestiging

is idd enkel om de 2 kanten perfect hetzelfde te kunnen zetten.
    het wegdraaien tijdens een val da weet ik niet of dat zo gaat zijn, aangezien de clipon zelf gript op de voorvork en die paar cm die de "ring" dik is daarop heeft enorm veel grip...
    dus denk ni dat ze zullen wegdraaien om afbreken te voorkomen.

Comment

Ik ga ze verwijderen.
      De reden; Dan kan ik de clipon's iets verder naar buiten zetten, waardoor het voor mij makkelijker is om verder naast de motor gaan te hangen.
      [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

En als ze al moesten weg draaien,slaan ze gegarandeerd in je frame of tank.
        Dan heb ik liever een clipon die buigt of breekt.
        BOCHTENPIKKER

Comment

Een afbrekende clipon slaat waarschijnlijk ook in tank of frame, maar inderdaad iets om over na te denken. Denk dat ik ze maar terug plaats zolang de zithouding mij blijft bevallen, merci voor de input.
          S1000XR

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Antropos
            Een afbrekende clipon slaat waarschijnlijk ook in tank of frame, maar inderdaad iets om over na te denken. Denk dat ik ze maar terug plaats zolang de zithouding mij blijft bevallen, merci voor de input.
            Als hij afbreekt wel, meestal buigt een clip-on (en hopelijp niet genoeg om iets te beschadigen). Ge kunt de bevestiging waarmee hij geblokkeerd wordt meestal wel aanpassen om de positie te veranderen en ze toch vast te zetten.
            The Last Privateers

Comment

Working...
            X