Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Velgstrips plakken

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Velgstrips plakken

Ik heb me vandaag velgstrips aangeschaft.
    Maar het plakken ziet me er echt prulwerk uit, hopelijk gaan de strips mijn geduld niet op de proef stellen .

Hebben jullie ervaring in het plakken ervan?

tips zijn altijd welkom
    The Need For Speed

Re: Velgstrips plakken

afhankelijk van welke je gekocht hebt kan dit makkelijk te plaatsen zijn.
    is er geen tool bij?

greets
    BMW R1100GS!
    RIP Hellraiser!
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

Ik ben daar ook geen goeie in, in die prulwerkjes. Heb de mijne zelf gedaan, met tooltje, en er toch in geslaagd om allemaal van die randjes te krijgen. Naar het schijnt zouden die van honda zelf wel heel makkelijk zijn om aan te brengen en een véél mooier resultaat geven. Maar das wel meer dan 50euro voor die strips, nu heb ik maar 15euro betaald. Het zal wel ergens inzitten.

Comment

De éérste keer heb ik het ook met een tooltje gedaan maar was er niet tevreden mee,zou normaal volgens het filmpje makkelijk gaan.
        Dan maar mijn wielen er uitgehaald, en op losse wielen gaat het perfect.
        Kawa ER6-N int orange (sold)= Candy lime green Z750(sold) = Kawasaki ZX6RR(sold)=Triumph speed triple SE (sold)
        Aprilia RSV 1000r Factory 2004 motorschade R.I.P = Suzuki GSX-R750 Circuit + BMW E36 M3+ BMW E82 135i

Comment

Het gaat inderdaad gemakkelijker als de velg los is.
          't Is gelijk met alles...Hoe meer je het doet, hoe beter je erin wordt
          --- If everything’s coming your way, you’re probably in the wrong lane ---
          CBR600RR 2008 --> Street
          Going for naked

Comment

me de hand gaat als ge wa geduld hebt

ge kunt ook zelf een tooltje maken
            http://www.600rr.net/vb/showthread.php?t=75278

Comment

Je moet de velg natmaken en de sticker ook, zodat je gemakkelijk(er) kan positioneren. Als alles goed ligt moet je het droogwrijven met een doek of haardroger..
              RF 600 >>Ducati 749 (2003)>>Ducati 848 Evo (2011)

Comment

Tips:
                - velgen uit de moto halen
                - plaklood dat kan hinderen verwijderen (nadien terug laten balanceren indien nodig)
                - as in bankvijs steken en wiel hierop laten draaien, dan moet ge zelf ni rond uw wiel draaien en kan het in 1 vlotte beweging
                - tooltje dat erbij zit gebruiken (heb dit zonder water/zeep gedaan)
                Never forget who helped you!
                Never forgive who fu*ked you.
                Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door haga46
                  Tips:
                  - plaklood dat kan hinderen verwijderen (nadien terug laten balanceren indien nodig)
                  - as in bankvijs steken en wiel hierop laten draaien, dan moet ge zelf ni rond uw wiel draaien en kan het in 1 vlotte beweging
                  En heel heel goed ontvetten
                  sigpic

Comment

Iemand die het goed kan betalen ervoor
                    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Initial G
                      Oorspronkelijk geplaatst door haga46
                      Tips:
                      En heel heel goed ontvetten
                      Idd was ik vergeten te vermelden
                      Never forget who helped you!
                      Never forgive who fu*ked you.
                      Doing a trackday is like "SEX", no matter what happens you'll want to hit it again..

Kawasaki GPZ500S '95 --> Kawasaki ZX-9R '98 --> Honda VTR SP1 '01 --> Suzuki GSXR 1000 '03 --> Kawasaki ZX-10R '08 --> KAWASAKI ZX-10R '11

Comment

Yep er zit idd een tooltje bij.
                        Allemaal bedankt voor de tips!!
                        The Need For Speed

Comment

Working...
                        X