Mededeling

Collapse
No announcement yet.

wiek in band ??

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• wiek in band ??

beste mensen,
    mijn achterband mich 2ct verliest een beetje lucht ( ne kilo op 2 dagen ) nu heb ik er een wiek ingeduwd en het is ok. nu heb ik me laten wijsmaken da ge daar ni te snel moogt mee rijden max 140 .... daar ik morge een beetje denk gaan te spelen in d'ardenne , zijn er soms mensen die hier ervaring mee hebben

liefst e bekke ne professionelen uitleg

alvast bedankt
    kris

Re: wiek in band ??

als die goed geplaatst is moete naar niks zien
    doen alsof ie er niet is gewoon, is da professioneel genoeg

Comment

Vraagt die mens ne professionele uitleg gaat den Bo hier antwoorden ...

Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

Als je zeker wil zijn kunt ge natuurlijk een "paddestoel" laten steken. Hiermee ben je al wat zekerder dat deze niet uit de band komt maar om eerlijk te zijn heb ik nog niet veel mensen gehoord waarbij die wiek er uitgekomen is en hun band niet volledig hebben opgereden daarna.
        Als je zelf twijfelt: band vervangen.

[edit] Lap, topic overgenomen door bestuur en mods.... bibber

Comment

ik heb ne circuitdag gereden op Mettet met ne 2ct achterband met twee wieken (tappen,zeggen ze int waasland)
          ze zaten wel in het midden van het loopvlak en de band was nog bijna nieuw,dus...
          15/05 Mettet-01/06 Zolder-07/06 Mettet-17/09 Mettet

Comment

nog wa leesvoer
            band-met-wiek-veilig-t41841.html?hilit=band

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bo
              als die goed geplaatst is moete naar niks zien
              doen alsof ie er niet is gewoon, is da professioneel genoeg
              khem ze gekrege van ne kameraad,hij heeft ze gekocht indertijd op de zondagmarkt in heist o/d berg .... da zegt hem theerst ask ze der al ingeduwd had de verpakking was ongeopend ,wieken en lijm. is het normaal dat de wieken zo een vies kleurke hebben ,zo eh bruin strontkleureke. hem er eh wa lijm aangedaan en ze derin geramd .
              dubbel erin geduwd ent soppeke der afgesneden..... zou het goed gedaan zijn zo ....?
              groeten en alvast bedankt voor de behulpzame en professionelen uitleg
              kris

Comment

allee,allemaal bedankt. lang leve 2fast 4u
                kzal ze morgen is op haar oor legge , ons gusta

Comment

Don't worry. Heb zo al 2 banden op t circuit versleten. Die wieken gaan langer mee Dan uwen band

Comment

In theorie is dat een lapmiddel om mee thuis te geraken, en moet ge ne paddestoel laten steken om definitief te herstellen. Maar in realiteit kunt ge daar uwe band verder mee op rijden zonder problemen. Toch als ge echt tegenslag hebt en die floept er toch uit, en dat is op een ongelukkig moment zoals plat in den bocht, dan zijn de gevolgen rampzalig. Ik zeg niet dat de kans groot is dat het gebeurd, maar als het gebeurd hebt ge dikke vodden voor. Met ne paddestoel kan dat in principe niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the riding man
                      In theorie is dat een lapmiddel om mee thuis te geraken, en moet ge ne paddestoel laten steken om definitief te herstellen. Maar in realiteit kunt ge daar uwe band verder mee op rijden zonder problemen. Toch als ge echt tegenslag hebt en die floept er toch uit, en dat is op een ongelukkig moment zoals plat in den bocht, dan zijn de gevolgen rampzalig. Ik zeg niet dat de kans groot is dat het gebeurd, maar als het gebeurd hebt ge dikke vodden voor. Met ne paddestoel kan dat in principe niet.
                      de wiek zal toch blijven zitte .. allee dat hoop ik toch ,der zit eh stuk van 3 cm. in . kdenk da ze der eerder zal infloeppe dan eruit vliege ...... de paddestoelenwinkel was gesloten en morgen ook

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door the riding man
                        Zelfs als die er moest uitfloepen zal uw band ook maar stilaan leeglopen,en niet op 2 sec. plat zijn.
                        Dus hetzelfde effect als gewoon lek rijden.
                        BOCHTENPIKKER

Comment

Zelfs als die er moest uitfloepen zal uw band ook maar stilaan leeglopen,en niet op 2 sec. plat zijn.
                          Dus hetzelfde effect als gewoon lek rijden.[/quote]

haa,nu weet ik waarom ik op de paasrit soms zo eh wa gecontroleerd aant schuiven was, ik kost s'avonds begot ne kilo bijsteken. en eerst maar denken van de banen liggen er toch vettig bij vandaag

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt
                            eerder 1 seconde...
                            The Last Privateers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sipke
                              Oorspronkelijk geplaatst door Lucasfalt
                              eerder 1 seconde...
                              das wel gemakkelijk gezee hee vanachter oeve pc

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎