Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Merken stuurdempers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Merken stuurdempers

Nog maar eens een topic over stuurdempers openen. Na lang zoeken heb ik me een lijstje kunnen maken van de verschillende merken van stuurdempers. LSL, hyperpro, WP, Ohlins,...
    Maar nu heb ik ook de volgende gevonden in Engeland. Sprint Dampers.
    http://www.ebay.com/itm/270820791288?_t ... IT&vxp=mtr
    Voor de prijs moet get nie laten in vergelijking met de andere merken want de andere merken kosten ongeveer het dubbel of zelfs meer. Deze is 210 euro thuis geleverd.
    Heeft er hier soms iemand al van gehoord of al ervaring mee?

Re: Merken stuurdempers

misschien wa meer rekening houden met uw eigen goede raad

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
    Inderdaad en denk eraan da de meerkost berekend wordt op het bedrag INCLUSIEF verzendingskosten.
    Heb overtijd ook zo enkele zaken besteld in de USA. Heeft meer dan een maand bij de douane gelegen en uiteindelijk is het 20 euro goedkoper geweest dan wanneer ik alles in Belgie had gekocht door alle bijkomende kosten op een totaal bedrag van 400 euro.
    Ge kunt vragen of ze dat als een "gift" willen opsturen. Dat heb ik ook al eens laten doen en dan heb je enkel 10 euro extra kosten en eventueel de 25 euro douanekosten. Maar als ze het echt op de letter volgen mogen ze ook op een "gift" de waarde schatten en volgens deze geschatte waarde hun 30 percent of meer invoertaks en weet ik veel meer vragen. VIVE LA BELGIQUE!! Als je dit allemaal ook wil omzeilen proberen te bestellen over Engeland. Heb ik ook al enkele keren gedaan en daarop moet je geen invoertaks en weet ik nog veel meer betalen.
    Maar dan moet je wel een verkoper in engeland vinden natuurlijk..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door janbros
      misschien wa meer rekening houden met uw eigen goede raad

Oorspronkelijk geplaatst door BartElias
      Inderdaad en denk eraan da de meerkost berekend wordt op het bedrag INCLUSIEF verzendingskosten.
      Heb overtijd ook zo enkele zaken besteld in de USA. Heeft meer dan een maand bij de douane gelegen en uiteindelijk is het 20 euro goedkoper geweest dan wanneer ik alles in Belgie had gekocht door alle bijkomende kosten op een totaal bedrag van 400 euro.
      Ge kunt vragen of ze dat als een "gift" willen opsturen. Dat heb ik ook al eens laten doen en dan heb je enkel 10 euro extra kosten en eventueel de 25 euro douanekosten. Maar als ze het echt op de letter volgen mogen ze ook op een "gift" de waarde schatten en volgens deze geschatte waarde hun 30 percent of meer invoertaks en weet ik veel meer vragen. VIVE LA BELGIQUE!! Als je dit allemaal ook wil omzeilen proberen te bestellen over Engeland. Heb ik ook al enkele keren gedaan en daarop moet je geen invoertaks en weet ik nog veel meer betalen.
      Maar dan moet je wel een verkoper in engeland vinden natuurlijk..
      Da doe ik ook. Kijk maar eens goed naar de objectlocatie, dat is in Engeland. Ze bieden ze aan in dollar en in ponden. Ik heb betaald in Dollar omdat het mij dan 10 euro goedkoper is dan wanneer ik betaal met ponden, raar maar waar..
      Update: Heb hem besteld en we zien wel.Op buitenlandse fora waren ze er tevreden over...

Comment

ok, bij nader inzicht ...

Comment

Bij de walen is er ook een bedrijf dat stuurdempers maakt.

http://www.toby.be/presentation.htm

Moet je geen 50€ aan verzendkosten,invoertaksen,doune,.. betalen

Comment

Ik zou hier eerder zeggen spaar uw centen en zet gewoon uw vering goed als hij te hard met zijn kopke slaat. Een stuurdemper is eigenlijk maar een lapmiddel om een slecht afgestelde vering te verdoezelen.

Comment

Waarom zit dat dan standaard bij sommige motoren?

Zo voorkomt ge toch een tankslapper, of toch proberen.

Op mijn circuit motor is dit een noodzaak want mijn naloop is 3cm verminderd, dus ik wil zeker niet het risico lopen dat de motorfiets ineens onstabiel wordt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenjaminDG
                Bij de walen is er ook een bedrijf dat stuurdempers maakt.

http://www.toby.be/presentation.htm

Moet je geen 50€ aan verzendkosten,invoertaksen,doune,.. betalen
                Verzendkosten zijn geen 20 euro en invoertaksen en douane heb ik nog nooit gehad als ik via engeland bestel hoor. Ik heb de prijslijsten eens een keer gezien van de toby dempers en deze zijn toch nog een deftig pak duurder..
                Wat de kwaliteit betreft ben ik ook maar afgegaan op reacties van mensen op buitenlandse fora waar het merk beter bekend is dan in Belgie maar dat is afwachten he.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenjaminDG
                  Op mijn circuit motor is dit een noodzaak want mijn naloop is 3cm verminderd, dus ik wil zeker niet het risico lopen dat de motorfiets ineens onstabiel wordt.
                  3cm??????
                  Wie zijn brilliant idee was dat?
                  The Last Privateers

Comment

Wel ik zit met een 1 cm hogere achterveer en 2.5cm kortere voorvork wat dus minder naloop geeft.

3 cm was eigenlijk ne gok want ik echt goed meten ging niet.

Denk zelf dat het minder zal zijn dan 3cm maar toch is de naloop wel wat geminderd.

Stuurt wel vlotter in de bochten allesinds.

Comment

een maat van mij heeft een sprint demper op zijn nieuwe R1, en heeft nog geen klagen over ( tot nu toe )
                      R.I.P Marco #58
                      http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skippy79
                        een maat van mij heeft een sprint demper op zijn nieuwe R1, en heeft nog geen klagen over ( tot nu toe )
                        Das al een geruststelling meer. Ik zal zeker mijn bevindingen posten. Heb het effe gevolgd via track & trace en is al in Gent, dus vermoed dat hij maandag of dinsdag wel zal aankomen.

Comment

Working...
                        X
                        😀
                        🥰
                        🤢
                        😎
                        😡
                        👍
                        👎