Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

db killer verwijderen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• db killer verwijderen

Ik lees regelmatig dat er mensen zijn die hun dbkiller verwijderen om meer geluid te krijgen.
    Met mijn mototje ga ik toch niet op circuit, dus daar zou ik het niet voor moeten laten.

2 vraagjes hierover.
    -Steekt zo een db killer standaard op elke uitlaat (en dus ook op mijn kawasakit eliminator 125cc standaard uitlaat)
    -Kan je dat makkelijk uithalen (en weer terugsteken indien het geluid niet naar mn zin zou zijn)

thanks
    biker born, biker bred, when i die i'll be biker dead

Dat steekt er niet altijd in. Vele standaarduitlaten die af fabriek op de moto staan, hebben dat niet. Het zijn vooral EU gekeurde aftermarket uitlaten die een db-killer hebben.

Misschien best even een foto van de achterkant posten, en dan zien we dat zo.
    I'll keep my guns, freedom & money ... You can keep the "change"!

Comment

Normaal zit een db-killer vanachter in uw demper en zit deze met een vijs vast. Vijs los en db-killer eruit halen. Bij jou weetk ni of er een inzit.

Comment

In een originele demper zit normaal nooit een uitneembare dB killer.
        BOCHTENPIKKER

Comment

ik zal sebiet een keer een fototje gaan trekken se

En als het zonder DB killer is, is er dan een andere mogelijkheid om de uitlaat aan te passen zodat hij een iets voller geluid zou geven?

Comment

Ik ben er vrij zeker van dat uw motor geen dbkiller zal hebben
            Waarom zou hij trouwens meer lawaai moeten maken ?
            Loud pipes save lives da's zo 80's

Comment

Is niet voor de loud pipes save lives hoor

Ik zou gewoon graag een iets voller geluid hebben (net iets meer chopper achtig)
              Dat ik er het geluid niet ga uitkrijgen van zijn grote broers dat weet ik ook wel, maar nu is dat als je hem in toeren trekt een te scherp geluid naar mn goesting en ik zou een voller geluid willen

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=YjPkbIVbrQU

Dat is het geluid dat ik zou willen se

Comment

boor wa gaatjes in de dempers of verwijder de isolatie

Comment

stomme vraag, is da moeilijk om da te verwijderen die isolatie?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kawaminator Bekijk Berichten
                      stomme vraag, is da moeilijk om da te verwijderen die isolatie?
                      Da weet ik evenmin zonder foto. Normaal gezien poepsimpel.

Comment

kzal eerst nekeer fotoke pakken, dan weet ge misschien meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Kawaminator Bekijk Berichten
                          kzal eerst nekeer fotoke pakken, dan weet ge misschien meer

Open gaan ze altijd, maar de vraag is hoe hé

Sommige is enkel wat inbusschroefjes los maken en anderen revetten uitboren.

Comment

Voila, dit is de standaard uitlaat van de Kawasaki Eliminator 125cc
                            DSC00020.jpg
                            DSC00021.jpg
                            DSC00023.jpg

Comment

Ik heb al wat zitten opzoeken om dat bij de standaard uitlaat te doen van mijn VX800.
                              Hier zou ik vanachter op de afsluitplaat gaatjes in kunnen boren zodat ie minder demping heeft. (voller klinkt).
                              ik denk dat dat bij de jouwe ook wel zal lukken zo...

mijn vraag is dan weer, moet dan de motor weer afgesteld worden? of kan dat niet zo een kwaad?
                              Time you enjoy wasting, Isn't wasted time...

Comment

Working...
                              X