Mededeling

Collapse
No announcement yet.

fireblade ombouwen tot streetfighter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• fireblade ombouwen tot streetfighter

hallo,

daar de fireblade de deur niet meer uitkomt overweeg ik hem te verkopen, of eventueel om te bouwen tot streetfighter, de kuipen kunnen dan misschien verkocht worden om de ombouw te financieren, iemand al een ombouw gezien van een model 2009? kwestie van wat inspiratie op te doen

Ik zou zeggen veel succes met de ombouw, maar ik vind het wel zonde. Die moto's zijn volgens mij veel te schoon om ff te gaan ombouwen.

Maar smaken verschillen gelukkig maar zeker?

Comment

Gewoon wat geduld hebben met de verkoop en U dan mss in de plaats een mooie 2de hands CB1000R aanschaffen of iets dergelijks.
      Van de moment dat je die FireBlade ombouwt en misschien later toch nog wilt verkopen is die geen kl*t*n meer waard.
      [FONT=Book Antiqua]Yamaha FZR 600, FireBlade MY 1994, FireBlade Repsol MY 2005, Honda Varadero, FireBlade MY 2008, Harley Night Rod MY 2008, MV Agusta F4 MY 2010, Duc StreetFighter 1098 S MY 2010, KTM 1290 SuperAdventure T MY 2016, Mv Agusta Brutale 1090 RR MY 2011, BMW R1250 GS MY 2020[/FONT]

Comment

zonde van zo'n mooie motor
        [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Working...
        X
        😀
        🥰
        🤢
        😎
        😡
        👍
        👎