Mededeling

Collapse
No announcement yet.

piepende rem

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• piepende rem

Mijn voorste rem begint een beetje te piepen.
    Als ik van stilstand optrek dan hoor je een piepje en hoe sneller ik ga hoe sneller de piepjes elkaar opvolgen.
    Als ik de remhendel een beetje induw stopt het piepen tpt ik hem weer los laat dan begint hij weer te piepen.
    Van zodra ik een 50tal km/u rijd is het gedaan met piepen.

Iemand een idee?
    thx
    biker born, biker bred, when i die i'll be biker dead

na 50 kph neemt de motor het over en neemt de muis wat rust...
    first you see god than you hit the brakes...

Comment

remschijf met een slag in?
      zuigers in uw remklauw die eens proper gemaakt moeten worden?
      Ready to

Comment

zuigers eens kuisen met remreiniger?
        Honda cbr 600f 2006
        circuit:yamaha r6 2004

Comment

Zijn het niet gewoon de remblokjes zelf die versleten zijn ? kijk is da kunt ge normaal vrij goed zien.

Als uw remblokjes nog goed zijn uw remklauw is checken om te zien of de zuiger niet blijft hangen.
          Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
          Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Heb je misschien met regen op circuit gereden?
            Dan doen die van mij dat ook. Dat gaat er na een paar 100km wel weer uit.

Comment

geen circuit gedaan nee (zou er nogal mooi uitzien op een cirtcuit met mn 125cctje )
              De remblokken zijn zeker nog goed, was ook mijn eerste gedacht dat het zoiets zou zijn.

Het kuisen van de zuigers heb ik ook al horen vertellen dat het zou kunnen helpen, maar daar zal ik hem moeten voor binnendoen denk ik, want ik ken er niet zoveel van jammergenoeg.

Comment

Remblokkenuithalen, proper maken, wa kopervet op ACHTERKANT remblokken en terug monteren. Als de remblokken er uit zijn de zuigers goed terugduwen. Dit kan al genoeg zijn, doe ik minstens elk jaar

Comment

Als je dat zo uitlegd lijkt het simpel
                  Maar de uitvoering zal ik hier toch aan een professional over moeten laten, ik weet niet eens waar die zuigers zitten

Comment

Van waar ben je ? Komend weekend kan ik wel tijd maken als het in de buurt is.

Comment

Ik ben van de kanten van Zottegem.
                      Bedankt voor het aanbod trouwens, maar volgend weekend moet ik gaan werken, dus zal niet goed lukken dan

Comment

Working...
                      X