Mededeling

Collapse
No announcement yet.

bevestigen logo tank

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• bevestigen logo tank

Hallo. De tank van mijn FJR is momenteel binnen voor het herspuiten. De merk logo's heb ik er af gekregen na wat verwarmen met een haardroger. Deze logo's voelen ietwat gel achtig aan. Nieuwe logo's kosten een klein fortuin bij Yamaha zelf. Ook op ebay kun je die vinden maar het is me nooit duidelijk wat je daar koopt (zijn het ook van die gel logo's, of gewoon stickers?). Ik vroeg me dus af met welke lijm ik deze logo's (Yamaha, de drie stemvorken dus) eventueel opnieuw kan bevestigen op de (stalen) tank? Ik vermoed dat niet eender welke lijm zal houden gezien warmte- en benzinedamp afgifte? Iemand been there, done that?
    Tracer GT - Hypermotard 950 SP

Als je niet zeker bent welk type je koopt op ebay kan je altijd de vraag stellen aan de verkoper , dan ben je zeker.

Welke lijm te gebruiken om de oude terug te plakken durf ik niet zeggen , mss iets gebruiken zoals fix-all silicone.
    Ik zou sowieso niks gebruiken in de trant van superglue en consoorten.

Misschien is aan InitialG van hier opt forum vragen , diene is bekend met alles dat plakt en wrapped
    Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
    Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Tec 7
      Motorcycle history : '91 Suzuki GS 500E ,crashed and sold '98 HD Sportster, sold '01 Buell X1, sold Aprillia RS 125 sold '09 Buell 1125R Carbon Special Sold ! triumph tiger Sport !!
      Circuit Stukgatie 748 ... and yes it did ...
      als ik ooit 1/4 vd snelheid van Bo haal zal ik ooooh zo gelukkig zijn.

Comment

transparante contactlijm
        Honda cbr 600f 2006
        circuit:yamaha r6 2004

Comment

Gebruik gewoon dubbelzijdige kleefband,origineel zijn ze ook met zoiets geplakt,en dat is altijd terug te verwijderen.
          Dat is precies dunne mousse,die aan 2 kanten plakt.
          Meestal is dat wel vrij smal op rolletjes te koop,maar dat zal ook wel breder bestaan,dan knip je daar gewoon een rondje uit.
          Hoor eventueel bij een zaak met vloerbekleding,die gebruiken dat soms ook.
          Last edited by Lucasfalt; wo. 13 jun. '12, 22:23.
          BOCHTENPIKKER

Comment

Ik had de logo 's van mijn Fireblade ook met dubbelzijdige tape terug op de tank bevestigd, en die zaten er toch stevig op de tank gekleefd.
            Bike history: Kawasaki Ninja ZX-9R (1995), Suzuki GSX-R 750 K5, Honda Fireblade 2008
            Current bike: Suzuki SV650 (1999)

Comment

Ok, thx. Ik ga dat gewoon eens vragen aan het carrosseriebedrijd die mijn tank aan het herspuiten zijn.
              Tracer GT - Hypermotard 950 SP

Comment

Working...
              X