Ik zit al een tijdje te sukkelen met mijn achterste vering of achterband. Na een circuitdag (eigenlijk is het na een paar sessies) is mijn achterband eraan. Zou op zich nog normaal kunnen zijn maar het slijtage patroon is niet normaal. Band is heel ruw en als ik er wat langer mee rij, dan komen er putten in alsof er stukken rubber uitgetrokken zijn. Moto is een R6 van 2004, achtervering is een WP en heeft net een complete revisie gehad, banden Pirelli Dragon Supercorsa SC2. Bandenspanning warm gemeten 2.1.
Ik heb niet echt klachten over grip, stuiteren of wat dan ook, tenzij ik langer met deze band doorrij, dan begint die te glijden. Zou dan eerder denken dat het komt doordat de band op is ipv mijn vering...
Iemand een suggestie waarmee te beginnen? (Trager rijden helpt maar is niet de suggestie die ik zoek
)
Ik heb niet echt klachten over grip, stuiteren of wat dan ook, tenzij ik langer met deze band doorrij, dan begint die te glijden. Zou dan eerder denken dat het komt doordat de band op is ipv mijn vering...
Iemand een suggestie waarmee te beginnen? (Trager rijden helpt maar is niet de suggestie die ik zoek

Comment