Mededeling

Collapse
No announcement yet.

motor valt stil

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• motor valt stil

Effe uitleggen wat er gebeurd.

Bij het rijden de koppeling intrekken en motor valt stil , je kan hem meteen weer starten e doet ie ook verder normaal .
    Heb dit nu op korte tijd 3 maal tegen gekomen had er vroeger geen last van .
    Wat mij wel opgevallen is dat het steeds in een rechtse bocht gebeurd ?
    Iemand dit al tegen gekomen of enig idee wat het zou kunnen zijn .
    Heb onder tussen al eens het contact van mijn poot gekuist en zat redelijk wat trot op heb wel nog geen tijd gehad om nog eens te gaan testen !
    Is al 1x gebeurd tijdens rit en had toen al een goede 120km gereden zonder dat er iets gebeurde.(motor dus goed warm)
    1x juist van de oprit en wil stoppen om te zien of er verkeer is
    1x vrijdag was kort ritje (wat papieren in orde brengen) maar motor was ook goed warm
    de 2 laatste waren allebij op de zelfde dag /rit

Eind van de maand moezel weekend dus dit komt wat op een ambetant moment

ale, theeft lang geduurd!
    hopelijk iets klein dat dat niets kost en makkelijk op te lossen is!

greets
    BMW R1100GS!
    RIP Hellraiser!
    ONLY THE GOOD DIE YOUNG!

Comment

tja snap het niet goed want voor de rest rijd ie perfect .
      al 3000km mee gebolt op korte tijd eigenlijk ,tja zal hem wel uitwijzen zekers

Comment

ik heb hetzelfde gehad vorig jaar en was een flippend contact van de pikkel,laten vervangen en het probleem was opgelost bij mij.
        (was bij een Ducati 1198s)
        [FONT=arial black]WWW.INTER-TRACK.BE WWW.INTER-TRACK.BE[/FONT]

Comment

Heeft hij een omvalsensor? Misschien is die defect dan.
          Al zou ik ook eerder aan de zijstandaardschakelaar denken.

Comment

binnen doen, ge hebt toch een jaar garantie
            if you obey all the rules
            you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
            yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
            suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Idd is binnen brengen , zeker als er nog garantie op zit.

Bij mij hing de valsensor onder het zadel is los en da gaf gelijkaardige symptonen.
              Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
              Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

idd heb nog garantie zal dus maar eens langs gaan
                wilde gewoon effe polsen hier wat het zou kunnen zijn zodat ze mij niet naar huis sturen zonder ze er iets aan doen of kijken .
                Want je kent dat é je hebt wel garantie maar hebben toch liever dat ze niks moeten ophoesten
                Is er eigenlijk een manier om zelf al eens te zien of dit het probleem is ? of beter afblijven voor de garantie te kunnen aanspreken ?
                grtz Niko

Comment

Ik heb dat met den XT gehad. Eens deftig aan het gas trekken en dan plots koppeling intrekken was een garantie op stilvallen.
                  Effe druk op de starter en liep weer vlotjes.
                  Bij mij was het uiteindelijk den TPS die een probleem had en er was een recall van Yamaha ivm dit probleem.
                  Nu heb ik dit misschien nog 1 keer in de maand dan em durft stil te vallen, maar verschiet daar niet meer van.
                  Eerste keer was toen ik op een overvol kruispunt kwam en mij tussen de wagens aan het loodsen was. Op dat moment valt em uit. heb ik toen zitten vloeken zeg
                  Dec 2009 Yamaha XT660X.
                  QUOTE: Trouwens kuipen zijn voor mietjes die bang zijn voor de wind ... hahaha ©Speedofiel
                  Only a biker knows why a dog sticks his head out of a car window.
                  **You will be missed Tommy**/**You will be missed Cathy**

Comment

morgen vroeg bij hautekiet en hij weet er al van maar die zei al dat de rolatie te laag zal staan ,heb dat eens bekeken en motor draait op zijn normale toeren .
                    Hoop dat ze het vinden want volgende vrijdag vertrek naar de moezel voor 3 nachten

Comment

voilà we zijn nu al 250 km verder en nog niet stil gevallen , ga der vanuit dat het de vuil ophoping was aan de steun (zit gelijk gevoel plaatje) .
                      vanmorgen bij dealer geweest en alle massa punten gecontroleerd en aan pc gezet en geen errors of valse punten .
                      nietemin toch genoten van het ritje

Comment

Working...
                      X
                      😀
                      🥰
                      🤢
                      😎
                      😡
                      👍
                      👎