Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Probleem stilvallen moto

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Probleem stilvallen moto

Hallo

Gisteren voor de 2e maal dit fenomeen tegengekomen.
    Eerst wat weest oefenen voor manoeuvres examen, daarna besloten we nog even te gaan rijden.
    Na een paar minuten moet ik afslaan, ik schakel terug en vertraag om de bocht aan te snijden, vervolgens valt mijn moto uit.
    Langs de kant gezet en hem weer in actie gekregen, op de baan naar huis (30minuten) heb ik het nog een 3 tal keer gehad. Ook merkte ik dat mijn motor een vuil geluid maakt. Ik rij met een fz6n met 2 leovince uitlaten op. 4 cilinder naar 1 naar 2 uitlaten, wat ik merk is dat er veel meer uit mijn rechter uitlaat komt ivm de linker, als ik mijn hand achter de uitlaat hou wanneer de motor draait, dan voelt deze rechts warm aan en links niet echt.
    Kent iemand dit fenomeen?
    Dank u

Mvg

Eens gaan tanken misschien?

Nee, nu ff serieus.
    Hoeveel km staan erop?
    Misschien tijd voor onderhoud; nieuwe bougies, luchfilter e.d.

Wat de uitlaten betreft, hoe splits hij terug van 1 naar 2 pijpen. T-splitsing of Y-splitsing.
    Waarschijnlijk T-splitsing neem ik aan. Dan is da normaal omdat dan het rechtse deel meer in een rechte lijn loopt van waar hij komt en moeten de uitlaatgassen een haakse bocht naar links nemen om naar de andere kant te raken, minder vloeiend dus.
    1ns3rt Us3rn4m3
    2fast4u.be Lid
    Last edited by 1ns3rt Us3rn4m3; do. 21 jun. '12, 13:04.
    Suzuki GS 450 '81 -> Suzuki Bandit 600 N '02 -> Kawasaki Z 750 '09

Zotste Motorforum ooit !!!

Comment

25700km
      Ja T splitsing.
      Dit weekend steek ik hem binnen bij Lammens, hij is toch nog in garantie

Comment

ook net gehad en bleek vuil ophoping te zijn aan de steun, zit een gevoel plaatje en ne hoop vet met vuilheid van de ketting had zich daar zitten verstoppen .
        Sinds het weg is al meer dan 250 km gereden zonder stil vallen .
        Zal maar al leren om men moto wat beter te kuisen

Comment

Misschien uw pikkel sensor die wat raar doet?

Kwestie om dat eerst eens te bekijken voor je véél geld gaat uitgeven aan dingen die in orde zijn

Comment

Working...
          X