Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bar end spiegels

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

de spiegels die je op het oog hebt zijn bedoelt voor in een superbike stuur bv. van lsl om een merk te noemen.alle aftermarket sturen zijn zonder schroefdraad niet zoals bij je origineel en daar passen zulke spiegels dan in, die zich vastzetten doordat bij het aanspannen van de bout de busjes met die gleuven zich openzetten.Je hebt ook andere die je wel op je origineel stuur kunt plaatsen met de stuurgewichten er bij.tip: bij spiegels zoals op foto. als je de spiegel zelf omdraaid op het steeltje komt hij lager te staan .vind da zelf persoonlijk mooier
    Last edited by B-Gone; wo. 27 jun. '12, 22:07.
    if you obey all the rules
    you miss all the fun

racen is net gelijk kleuren ge moet binnen de lijntjes blijven

kawasaki z1000 '07
    yamaha r6 '99 circuit -> 01/09/18 killed in action
    suzuki gsxr750 k5 circuit -> if you're not braking or krank the throttle ,you're waisting time

Comment

Als je op het origineel stuur van de Hornet, bar-end spiegels wil zetten, moet je de interne gewichten eruit halen.
      Hiervoor moet je de grips van je stuur afhalen en dan kan je 2 gaatjes zien. Die moet je naar binnen slagen.

Als je dan het zwarte eindstukje terug op je stuur schroeft met een ringsleutel ertussen dan kan je het eruit kloppen.
      Als je me begrijpt? :P

Ikzelf heb gewoon een ander stuur gekocht

Comment

de interne gewichten = die schroefdraad in mijn handvat, waar mijn stuurgewichtjes worden in gedraaid?

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
        Als je op het origineel stuur van de Hornet, bar-end spiegels wil zetten, moet je de interne gewichten eruit halen.
        Hiervoor moet je de grips van je stuur afhalen en dan kan je 2 gaatjes zien. Die moet je naar binnen slagen.

Als je dan het zwarte eindstukje terug op je stuur schroeft met een ringsleutel ertussen dan kan je het eruit kloppen.
        Als je me begrijpt? :P

Ikzelf heb gewoon een ander stuur gekocht

Comment

ik moet maw in mijn stuur die schroefdraad eruit krijgen, zoals al gezegd door Stijn?

Oorspronkelijk geplaatst door B-Gone Bekijk Berichten
          de spiegels die je op het oog hebt zijn bedoelt voor in een superbike stuur bv. van lsl om een merk te noemen.alle aftermarket sturen zijn zonder schroefdraad niet zoals bij je origineel en daar passen zulke spiegels dan in, die zich vastzetten doordat bij het aanspannen van de bout de busjes met die gleuven zich openzetten.Je hebt ook andere die je wel op je origineel stuur kunt plaatsen met de stuurgewichten er bij.tip: bij spiegels zoals op foto. als je de spiegel zelf omdraaid op het steeltje komt hij lager te staan .vind da zelf persoonlijk mooier

Comment

2 keer ja

Het is prutsen maar als je een beetje handig bent lukt het wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Stijn89 Bekijk Berichten
              2 keer ja

Het is prutsen maar als je een beetje handig bent lukt het wel
              De draadgaten in mijn handvaten zelf, die er zouden uit mogen, dienen alleen voor voor mijn stuurgwichten op vast te draaien?

Als die er dan uit zijn heb ik een hol stuur en dus maw universeel voor alle soorten bar end mirrors?

Comment

Ja. Ik denk wel niet dat je ze er achteraf terug kan inzetten, dus eenmaal eruit kan je de originele
                stuurgewichtjes ook niet terugzetten

Comment

Working...
                X
                😀
                🥰
                🤢
                😎
                😡
                👍
                👎