Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

helmen avg

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• helmen avg

ik heb bij tombola een helm van agv gewonnen, maar er is een probleem.
    ik val net tussen 2 maten in, een xs is net te klein en een s is dan maar net passend.
    maar tis nu ook ni de bedoeling om na een paar maand al terug van helm te veranderen omdat de voering beetje ingedrukt is en de
    helm dan te los komt te zitten.

dus nu vroeg ik me af of en voor de S uitvoering een dikkere binnenvoering te verkrijgen valt en waar ik die eventueel kan krijgen

gr night devil

oja tis trouwens een rossi replica :-)
    2004 - 2006 suzuki bandit 400 (bj 1998)
    2006 - 2010 suzuki gsxf 750 (bj 2003)
    2010 - 20.. suzuki gsx r 1000 (bj 2002)

Een onderdeel bekomen voor een AVG-helm is op zich al een heel avontuur dezer dagen. Alles te bestellen in Italiƫ door de dealers, leve de back-orders en dan nog is veel te veel betalen voor wat het is. Wel...ik heb een AGV gehad en nadat het vizier op korte tijd ondoorzichtig werd zonder enige verklaring heb ik van puur ellende gewoon een andere helm gekocht.
    Licensed to chill.
    Non Semper Arcum Tendit Apollo.
    2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

allez dan zal hij dus snel in een kaske staan
      al goe dak rossi graag zie rijden

gr night devil

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door night devil Bekijk Berichten
        allez dan zal hij dus snel in een kaske staan
        al goe dak rossi graag zie rijden

gr night devil
        Je kan altijd is een poging wagen via Ebay...misschien iets meer geluk dan
        Licensed to chill.
        Non Semper Arcum Tendit Apollo.
        2fast4u @ Facebook : https://www.facebook.com/2fast4u.be?ref_type=bookmark

Comment

Bij Vanzeebroeck of Deschouwer in Zemst kunt ge spullen voor AGV helmen kopen , ga daar ook altijd voor mijne Rossi replica
          Vizieren hebben ze zeker in stock , binnenvoering durf ik niet te zeggen maar ge kunt mss wel is informeren.

Grtz
          Tommy
          Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
          Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Vizieren hebben ze zeker in stock
            Yep...destijds ook mijn visier gaan halen voor mijn Rossi-replica bij Vanzeebroeck,helder hadden ze op stock,donker was op bestelling toen.
            Maar prima service daar hoor en ze hebben er ook een ruime keuze aan helmen etc...

Maar ben afgstapt van AGV,overgestapt naar SHOEI en voor mij persoonlijk een veel degelijkere helm.

Comment

merciekes voor de reacties
              heb de helm kado gegeven aan ne maat van mij

en ga me een shoei zoeken (na het passen in de winkel zit de shoei me idd beter, zelfs nog beter dan de arai gp)
              zou graag de helm van bautista willen van dit jaar ( de rode) maar heb hem hier in belgie nog niet tegengekomen.
              anyway is toch pas voor volgend jaar

gr night devil

Comment

Working...
              X