Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Stormgrip tankpads komen los.....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Stormgrip tankpads komen los.....

Ik heb dit weekend mijn Stormgrip tankpads gekleefd en heb daarbij de gebruiksaanwijzing letterlijk genomen. Tot 5x toe gereinigd en ontvet, dan de pads én de tankkuip verwarmt met een haardroger om dan voorzichtig te beginnen kleven.
    Toen ze kleefde heb ik serieuze druk uitgeoefend, aangezien er op de handleiding stond: "the more pressure, the better". Heb dus ook ipv de 24 rustperiode, ruim 36u gewacht met het rijden, maar vandaag heb ik gemerkt dat 1 kant terug loskomt...
    In de rust periode heb ik de druk behouden door de pads met tape extra hechting te geven rondom de tank. Maw... Ik weet dus niet wat ik verkeerd heb gedaan. Als ontvetter heb ik Super cleaner van Loctite gebruikt (een goede ontvetter voor plastiek),aangezien mijn tankkuip een poly/plastieken bescherming heeft.

Heeft iemand dit probleem ook gehad, of heeft er iemand een oplossing voor?
    Alvast bedankt
    DUCATI MONSTER 696 '14 & CBR 600RR '08
    [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Ik heb er totaal geen problemen mee gehad, ik heb het bij de 600 en 750 allebij ook zo gedaan als beschreven, en blijft netjes kleven.
    [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Freaky-D Bekijk Berichten
      Ik heb er totaal geen problemen mee gehad, ik heb het bij de 600 en 750 allebij ook zo gedaan als beschreven, en blijft netjes kleven.
      vreemde is da 80% goed kleeft en 20% van de pad steeds loskomt. Mss doordat de pads te lang in de winkel gelegen hebben en daardoor de lijm al wat verduurd? In elk geval ben ik nu op zoek naar een goede hechting zonder alles opnieuw te moeten doen of aan te kopen ...
      [FONT=Comic Sans MS]If your dream doesn't scare you, it's not big enough...[/FONT]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door TiponiDP Bekijk Berichten
        vreemde is da 80% goed kleeft en 20% van de pad steeds loskomt. Mss doordat de pads te lang in de winkel gelegen hebben en daardoor de lijm al wat verduurd? In elk geval ben ik nu op zoek naar een goede hechting zonder alles opnieuw te moeten doen of aan te kopen ...
        Als je zwarte pads hebt kan je dubbelklevende tape gebruiken.
        1 paar is pas na 2j los gekomen vanaf toen heb ik zwarte gekocht.
        sigpic

Comment

Voor mijn CBR zijn het 2 grote doorschijnende pads en 2 fijne zwarte Pads (die wel blijven kleven).
          De plek waar ze loskomen is net op een overgang in de tank... mss dat het daarmee zou komen?

Comment

Ik heb ook zwarte besteld, en die kwamen vers van de pers
            Had er even op moeten wachten want die zwarte waren op bestelling.
            Ik heb het ook gehad met een tankpad die al redelijk in de winkel onder het stof had gelegen.
            Wou helemaal ni meer plakken.
            Denk er ook aan dat je moet vermijden om met je vingers aan de plakkant te komen.
            [FONT=Arial Black]SUZUKI[/FONT] GSX-[FONT=Arial Black][/FONT]R[FONT=Arial Black][/FONT] K7[FONT=Arial Black][/FONT]

WWW.INTER-TRACK.BE

Comment

Ik heb 'recup' stompgrips van een oude tank op mijn nieuw gespoten tank gekleefd met 'spuit lijm'. Das lijn in een spuitbuis en doorzichtig...
              Voorlopig houdt het goed .
              Check out : http://www.trackdays.be

Comment

Misschien opwarmen met haardroger zoals men met stikkers doet,om de lijm optimaal te laten plakken,en direct opwrijven met een zakdoek of propere vod
                Honda cbr 600f 2006
                circuit:yamaha r6 2004

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sus Bekijk Berichten
                  Misschien opwarmen met haardroger zoals men met stikkers doet,om de lijm optimaal te laten plakken,en direct opwrijven met een zakdoek of propere vod
                  Heb ik gedaan...
                  heb ze er nu afgehaald, en heel het proces van ontvetten opnieuw aan't doen. 'k ga dan eens proberen met een soort rubberlijm (Elastocil E34) te proberen kleven. Deze is UV bestendig, transparant en zou een goede kleefkracht en dekking geven.
                  Hoop dat dit helpt

Comment

Vandaag terug ontvet en gekleeft met die rubberlijm (Elastocil E34). Het lijkt te houden...
                    Nu een nachtje laten rusten en hopen dat het er morgen nog ophangt
                    Als het goed is, kan ik die rubberlijm alleen maar aanraden bij iedereen die een stevige transparante lijm zoekt

Comment

en krijgde die lijm er nog wel af als je de stompgrip verwijdert?

Comment

dat heb ik nog niet geprobeerd, maar 't is de bedoeling dat de pads erop blijven tot de moto versleten is
                        met een goede lijmverwijderaar zal dat wel lukken of met warmte.
                        Heb die lijm eens voor een andere (niet-moto) toepassing gebruikt en nadien moeten verwijderen en dat werkte zo

Comment

Working...
                        X