Mededeling

Collapse
No announcement yet.

geluid dempende luchtfilter

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• geluid dempende luchtfilter

Na 2 Keer zwarte vlag op zolder heb ik me een mwr geluiddempende filter gekocht . deze er ingestoken vind ik hem nog meer lawaai maken iemand ervaring met de filters ?

Da's weggesmeten geld want dat helpt niks.
    Gewoon ff gas constant houden aan de meetpalen en dat moet normaal goed komen. Ook niet vlak voor de paal de gas dichtdraaien of vlak achter de paal de gas terug opendraaien. Als je kan ff vlak achter of naast iemand blijven hangen help ook nog wel eens.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z146 Bekijk Berichten
      Da's weggesmeten geld want dat helpt niks.
      Gewoon ff gas constant houden aan de meetpalen en dat moet normaal goed komen. Ook niet vlak voor de paal de gas dichtdraaien of vlak achter de paal de gas terug opendraaien. Als je kan ff vlak achter of naast iemand blijven hangen help ook nog wel eens.

ik denk het idd ook heb hem er ingestoken ma maakt volgens mij ni minder lawaai (integendeel denk ik )

Comment

Die filter kan mss het inlaatgeluid dempen , maar zoiets kan je stilstaand niet meten denkik ?

Comment

Ik heb ook zo ene steken in mijne r6 van 07, maar toch nog altijd zwarte vlag ook met originele uitlaat!!

Comment

Eigenlijk zouden ze in Zolder toch ook eens moeten gaan weten dat originele moto's, met originele luchtfilters en uitlaten eigenlijk niet stiller kunnen gemaakt worden dan ze zijn. Deze moto's zijn aan de laatste europese normen onderworpen, indien je dat zou kunnen aantonen dat zou het in theorie toch niet meer mogelijk zijn om een zwarte vlag te krijgen? Op lange duur gaat niemand nog kunnen rijden in Zolder!

Comment

feit. ik zou er willen rijden. Maar naar wat ik zo hoor begin ik er niet aan.
              andere luchtfilter + lijn van akra +demper.
              is al ne no go als ik al zie dat originele moto's zelfs zwarte vlag krijgen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                wow sounds fun
                Het is nu niet dat je daar een seconde mee gaat verspelen he. Het heeft bij mij allesinds nog nooit de pret bederft
                Ge moet dat gewoon als een extra uitdaging bekijken

Comment

Open uitlaten rijden en andere dagen op andere circuits, of er niet aankomen met een moderne sportmotor.. Mijne cbr 600F van 2005 kon je naast de paal tot 14.000 toeren jagen zonder problemen.

op naar nu donderdag, open uitlaten :-)

Wel spijtig voor de TS dat die MWR filters het probleem niet verhelpen, dat is toch hun 'key selling point'

Comment

mss wa geluidsdempend materiaal aanbrengen aan de binnekant van u kuipen ofzo ?
                    [FONT=Arial Black]Suzuki GSX-R600[/FONT] + [FONT=Arial Black]GSX-R750[/FONT][FONT=Arial Black]srad[/FONT]

Comment

Working...
                    X
                    😀
                    🥰
                    🤢
                    😎
                    😡
                    👍
                    👎