Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitlaten kuisen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Uitlaten kuisen

Voorlopig was ik in het bezit van dit product om mijn uitlaat proper te krijgen maar het werkt voor geen meter.
    Tenminste, toch niet voor het resultaat dat ik wil bekomen.
    Waarschijnlijk is dit het verkeerde product nu ik het bekijk.

Kan iemand mij een goed product aanraden om die geel-bruin aangeslagen kleur van de uitlaat af te krijgen?

Suzuki GS 450 '81 -> Suzuki Bandit 600 N '02 -> Kawasaki Z 750 '09

Zotste Motorforum ooit !!!

Alu polish van bij RAD helpt, maar daar ben je uren mee bezig.

Wil je dit snel(ler) terug mooi krijgen kan je beter om een polierborstel en hoogglans polierpasta gaan. Klinkt allemaal moeilijk maar voor dit werkje is het piece of cake .

bochten demonteren is wel een must, verder zal je je handen wat tussen de buizen moeten wringen. Als je maar 1 maat borstel hebt zal je ook niet aan alle plekjes kunnen..

Comment

Alleszins al bedankt voor de reacties.

Kheb zelf nog wat verder gegoogled en ben uiteindelijk hier op uitgekomen.
      Polishing all chrome and stainless steel parts on a car is important. Your vehicle should always be in tiptop shape, but this is especially true when you are selling your car. The stainless steel exhaust is no exception. Whether you want to show the car or get ready to sell, every piece should be in pristine ...

Iemand ervaring mee?

Comment

extreme metal shine van chemical guys

Comment

ik gebruik bbq-reiniger van den aldi. het vuil geraakt er vrij vlot af.
          de bruine schijn wordt minder maar is niet volledig weg...

ik zou schuurpapier toch wel vermijden, ga je volgens mij vrij snel krassen mee maken. probeer dan eerst eens staalwol of scotch-brite doekjes of zo.

en laat maar weten wat de afloop is.
          Ready to

Comment

ik gebruik gewone metaalreiniger die ik ooit in de aldi gekocht had .. een soort witte creme die ik met een versleten nat schuursponsje van de keuken gebruik .. goedkoop product dat met weinig moeite de klus klaart .. ook te gebruiken om de velgen terug mooi te krijgen.

maar wat gebruiken jullie om de motorblok terug porper te maken? ik bedoel dat stuk met de koelvinnen net achter je voorwiel onder de rooster van de waterkoeling in mijn geval. de oliefilter zit daar net naast, en dat vind ik de ambetantste plek om terug proper te krijgen.

Comment

Denk dak eerst eens die wondersteen ga proberen.

Die engelse site spreek wel van waterschuurpapier met een korrel van 2000 EN ze zeggen ook da je nie in rondjes of dwars erop mag schuren.
              Moest en ik zeg wel moest het zijn dak da probeer, ga ik het toch eerst eens uittesten op een stuk uitlaat die (quasi) niet zichtbaar is eens gemonteerd.

Eerst zien wat de wondersteen aankan.

EDIT:
              Oorspronkelijk geplaatst door michael Bekijk Berichten
              extreme metal shine van chemical guys
              Die mannen vragen wel bijna 10€ verzendkosten. Of ik moet er drie stuks ineens bestellen zodat ik over de 60€ zit, dan is de verzending gratis.
              Last edited by 1ns3rt Us3rn4m3; vr. 20 jul. '12, 16:16.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                wondersteen vind ik verbazingwekkend makkelijk om uitlaten te reinigen

[ATTACH=CONFIG]1088[/ATTACH]

en nadien goed afkuisen en afwerken met een metalpolish. Resultaat gegarandeerd.
                Ik doe ze 2X per jaar om ze bij te houden.
                Laatste x was in april dit jaar.
                2006 Yamaha FJR 1300
                ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Blijf met die schuurpapier er van af !!!
                  Na 1 keer in de regen rijden ga je roest op je uitlaatpijpen krijgen
                  2006 Yamaha FJR 1300
                  ex Suzuki GSX1400 - ex Honda VTR SP1 - ex Honda Firestorm - ex Yamaha R1

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door wazaa Bekijk Berichten
                    Oorspronkelijk geplaatst door NATAS
                    wondersteen vind ik verbazingwekkend makkelijk om uitlaten te reinigen

[ATTACH=CONFIG]1088[/ATTACH]

en nadien goed afkuisen en afwerken met een metalpolish. Resultaat gegarandeerd.
                    Ik doe ze 2X per jaar om ze bij te houden.
                    Laatste x was in april dit jaar.
                    Das 't resultaat dak moet hebben si.
                    Ineens die wondersteen bestellen dan maar.

Geen shuurpapier is alvast genoteerd. Merci.
                    Last edited by 1ns3rt Us3rn4m3; vr. 20 jul. '12, 22:14.

Comment

Belgom alu doet ook de truck

Comment

Amai .. Ook eens aanschaffen da spul. 1x per jaar eens poetsen dan
                        [font=Comic Sans MS]R.I.P Joeri aka Racer! [/font]
                        [font=Comic Sans MS]Leef vandaag, niet morgen. Morgen is het weer vandaag !![/font]

Comment

Idem, Morgen na 't werk, het eerste wat ik doe is langs Yamaha Center Brugge gaan.

Hier kan je de verkooppunten vinden in jou streek.

Comment

Damn die wondersteen is goe spul!

Dit in dertig seconden ofzo.

Comment

Idd

Ben al bezig geweest de hele lijn wa op te smukken.

Alles samen ben ik mss nog maar een uur bezig geweest.

Ik weet alleszins al wat mijn winterprojectje wordt, als ik hem kan demonteren.

Comment

Working...
                              X
                              😀
                              🥰
                              🤢
                              😎
                              😡
                              👍
                              👎