Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Carburatie synchronisator

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Carburatie synchronisator

Hallo allemaal,

Heeft er per toeval iemand uit het Limburgse een carburatie synchronisator, die hij/zij eens een dagje wil uitlenen in ruim voor een bak bier?

Als ge geen synchronisator kunt lenen is er altijd de mogelijkheid om de carburateurs op het zicht gelijkt te zetten.

Gewoon kijken hoe de vlinderkleppen staan tov bv het stationairgat of zo zetten dat er bv overal maar net een 2mm boor onderkan.

Comment

http://www.2dehands.be/motoren/acces...hap-apparatuur
      Suzuki M1800R - no rules great fun

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenjaminDG Bekijk Berichten
        Als ge geen synchronisator kunt lenen is er altijd de mogelijkheid om de carburateurs op het zicht gelijkt te zetten.

Gewoon kijken hoe de vlinderkleppen staan tov bv het stationairgat of zo zetten dat er bv overal maar net een 2mm boor onderkan.
        man man toch hier kan toch iets verteld worden hoor,

Comment

Synchroniseren is de vlinderkleppen gelijk zetten.

Heb je geen sychronisator bij de hand kun je ze via mijn manier al redelijk juist zetten.

Carbs synchroon zetten brengt toch maar het meeste op stationair en in de lagere toeren.

Ik heb cv carbs al via mijn manier en via een sychronisator gelijk gezet, beide keren draaide het blok hetzelfde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BenjaminDG Bekijk Berichten
            Synchroniseren is de vlinderkleppen gelijk zetten.

Heb je geen sychronisator bij de hand kun je ze via mijn manier al redelijk juist zetten.

Carbs synchroon zetten brengt toch maar het meeste op stationair en in de lagere toeren.

Ik heb cv carbs al via mijn manier en via een sychronisator gelijk gezet, beide keren draaide het blok hetzelfde.

* "redelijk" is een groot woord, ik zou zeggen "ergens in de geburen van maar kan er ook een pak naast zitten" . is juist goed genoeg als beginpunt, zeker geen eindpunt.

* inderdaad, meest effekt op stationnnair draaien. dan kan een verkoper zeggen "hoor eens hoe mooi hij draait" .Maar dat is niet de bedoeling van synchroniseren. ik synchroniseer altijd op 3-4000 toeren, ik vind het veel belangrijker dat hij goed draait als ik ermee rijd, dan dat hij goed draait als hij stil staat.

Comment

Och ja dan zal ik maar een investering doen :-)

Zo duur is het nu ook weer niet.

Comment

Working...
              X