Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Power Commander upgraden met programmer ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Power Commander upgraden met programmer ?

Hallo its been a while :-)

Onlangs had ik dikwijls stotterende motor en viel uit in wanneer hij stationair draaide.
    Dit probleem had ik enkel wanneer ik een toertje van ongeveer 15 à 20 min gereden heb. Dan begon het opeens en had ik zeer veel gestotter en ontploffingen uit de uitlaat.

Dan maar op zoek gegaan naar de oorzaak, wat blijkt als ik de power commander loskoppel en hem weer origineel aansluit draait de motor zoals het moet, geen enkel probleem.

Dus ik dacht een fout in de map ofzo, paar nieuwe maps geprobeert, maar allemaal hetzelfde probleem. Ik heb zelf heel de power commander gereset via de software. Maar nog steeds blijft hij stotteren.

Nu wou ik toch een proberen om de firmware te upgraden, maar blijkbaar is mijn power commander versie 1.0.0.19 (of 16). En alsje power commander onder versie 1.0.0.20 is heb je een extra apparaatje nodig (programmer) om de firmware te kunnen upgraden.
    Heeft er iemand dit apparaatje (de programmer) ? Kan ik het eens lenen ? Of kan ik eens langskomen om de upgrade bij jouw te laten doen ?

Of denken jullie dat men power commander naar de ******* is ? Hij heeft er 6 of 7 jaar ingestoken en altijd goed gewerkt.
    Het enige wat ik nu kan proberen voor ik hem wegsmijt is de firmware is upgraden.

mvg,

Ben

Gewoon je motor met powercommand'er eens laten afstellen op een testbank en het zou opgelost moeten zijn.
    Maps van het net halen en erin steken heeft geen enkel nut aangezien elke motor anders is. Afstellen op de testbank is de enig goeie manier.

Comment

die maps zouden wel in de buurt moeten komen
      net als bijvoorbeeld de TOR tune van triumph voor open uitlaten

anders zou de mijne nu ook voor geene meter meer lopen
      Harley rijden is als een sprookje... Hans en grietje strooiden ook spullen om de weg naar huis te vinden

Comment

Lijkt er op dat je PC na 'opwarmen' gek begint te doen. M.a.w. er zet iets uit door de warmte. Firmware update gaat daar niks aan verhelpen. Je kunt eens de voedingskabels kontroleren op schade. En anders zit het probleem binnenin de PC zelf. Misschien condensator die naar de knoppen is.
        Tracer GT - Hypermotard 950 SP

Comment

Working...
        X