Mededeling

Collapse
No announcement yet.

plezant ritje met plasje water :D

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• plezant ritje met plasje water :D

Vandaag eenzaam ritje van hier naar daar en alles gaat goed , geen probleem niks dus effe stoppen bij zus en colake drinken en beetje daarna terug weg moest nog een papierke binnen steken dus dat ook effe gedaan .
    Dacht spring eens binnen bij ne maat dus ik naar daar en stop ik voor zijn deur leg motor stil stap af en floep zie ik blauw water gotsen ,dus snel naar de rechter kant en darm er terug op duwen ,natuurlijk al snel wat water met koelvloeistof weg en mijne maat nie thuis .
    Na een paar moto's in bezit gehad te hebben is dit toch wel de eerste keer dat ik zoiets voor heb
    Nu thuis probeer ik eens te zien of het spanbandje te los zit maar kan de darm zelfs niet verschuiven ??? zo vast zit ie
    Is natuurlijk zo'n spanband dat je een speciale tang voor nodig hebt.

Zal morgen maar eens gaan zien achter water en koelvloeistof om terug te vullen é.

Zijn er nog die zoiets tegen gekomen zijn ? Mss beter da spanbandje deraf en 1tje dat je kan vast draaien met sleutelke ?

Alé t'was weer spannend dagje met onze italiaan

Laat eens een foto zien van die klem?

Op mijn motor zitten van die metalen spanbanden met een schroef.

Comment

zal morgen eens foto nemen maar zien er zo uit
      Bijgevoegde bestanden

Comment

Heb ik ook al gehad met de 999. Door de jaren waren de darmen wat week geworden en opgeblazen.
        Op den duur begint dat natuurlijk te lekken.
        De darmen heb ik vervangen en van die verstelbare klemmen gebruikt ipv de originele. Tot nu toe geen lek meer gehad.

Comment

vandaag ook zo'n spanband weest halen dat je kan aandraaien plus koelvloeistof
          had gezien in boekje dat er 3.8 L in ging dus maar 4 liters gekocht blijkt dat ik maar 0.5L kwijt was moet redelijk rap geweest zijn om die darm er terug op te steken

Comment

Working...
          X