Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Motor start niet goed

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Motor start niet goed

Wanneer ik de startknop induw, zou normaalgezien mijn motor direct moeten starten. Maar ik moet deze knop ettelijke seconden ingeduwd houden vooraleer de motor aanslaat. Hij wilt wel starten tijdens deze seconden, maar valt stil als ik de knop te vroeg los laat. Ook moet ik wat gas geven om hem te laten blijven draaien. Hierna draait hij gewoon stationair goed, maar het is het starten op zich wat problemen geeft.

Aan wat kan dit liggen? Alle bougies zijn in juli vervangen geweest, dus daar ligt het probleem niet. Batterij versleten? Het is een Yamaha R6 van '99. Geen idee of die batterij ooit vervangen is geweest. Andere oorzaak/oorzaken?
    '99 Yamaha YZF-R6

de mijne doet dit ook soms na lang stilstaan,is bij mij opgelost met een weekend optimate
    one life,ride it...!!!

Comment

Bij mij is dit niet perse als die lang stil heeft gestaan. Als het nog maar een dag geleden is heeft die er al last van. Daarnet hem eens gestart nadat die toch bijna 2 weken stil heeft gestaan, het duurde toch bijna 10 seconden eer die startte :-) Bij kortere 'stilstaan periodes' duurt dit wel niet zó lang.
      '99 Yamaha YZF-R6

Comment

een keer de carbu's laten synchroniseren en alles laten afstellen
        R.I.P Marco #58
        http://WWW.INTER-TRACK.BE[/color]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door skippy79 Bekijk Berichten
          een keer de carbu's laten synchroniseren en alles laten afstellen

Wat is de km stand ? Misschien tijd om uw kleppen ook is te stellen ?
          Honda CR250 > Kawa KX250 > Yamaha DT400 > Yamaha R6 2008 > Honda Fireblade 2008 > Yamaha R1 2009
          Projectbike : Suzuki GSX600F 1990

Comment

Km-stand is 20,000. Dus in principe is dat nog niet nodig. Ik ga mijn batterij eens testen om te zien of daar het probleem al dan niet ligt.
            '99 Yamaha YZF-R6

Comment

Working...
            X
            😀
            🥰
            🤢
            😎
            😡
            👍
            👎