Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Herman Verboven

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• Herman Verboven

Vraagje, ik ben van plan om mijne moto eens binnen te brengen bij den herman verboven omdat hij ook heel veel met tls en tlr geraced heeft en hij nog heel veel stukken over heeft (ongeveer genoeg om 3 hele tls'sen in elkaar te steken). Nu weet ik ni goe of er iemand al ervaringen heeft met deze motorzaak, goede of slechte, doet er ni toe, maar ben altijd bang om afgeript te worden. En ik zou mijne tls zo snel mogelijk in orde willen zetten, liefst zo goedkoop mogelijk, maar wel goe!! Any comments????

Thankx in advance!!

Greetz, and peace out.

Herman Verboven is ne goeie winkel maar ni echt goedkoop. Ik laat mijne moto onderhouden bij de mekanieker van het "Herman Verboven Racing Team" die heeft vroeger ook altijd geraced en die zijne zoon raced samen met de zoon van Herman Verboven himself. Deze is goedkoper (omdat hij geen officiële dealer is en is zeker even goed, al dan niet beter. Als je zijn adres wilt of telefoonnr laat je maar iets weten.
    greets

Cornetto
    [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Merci cornetto, maar ik heb ook nog wa onderdelen nodig van den herman dus misschien voor hem nu terug in orde te zetten na mijne schuiver even bij hem binnen brengen en daarna wil ik wel op onderhoud bij die technieker van u. Ge moogt me zijn gegevens zeker doorspelen!!
      Thankx for the quick reply!!!

Comment

Ik ken diejen"technieker" ook heel goed en ge kunt via hem ook wel aan die stukken van Verboven geraken hoor.'t is zoals de cornetto zegt, ge gaat veel goedkoper gesteld zijn.

Comment

MMM merci gatlarv, maar ik heb nog steeds nie de contactgegevens ontvangen en het is eigenlijk nogal dringend, ik zou hem deze week met de remorque willen afdroppen....

Comment

Hebben die mannen nog "race-pistons" e.d. liggen voor nen TLR??
            Dan ben ik ook wel geïnteresseerd!

Comment

Kriscoolio, you've got a PM
              [font=Arial Black]Gixxer-Rules [/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schussboelie
                Hebben die mannen nog "race-pistons" e.d. liggen voor nen TLR??
                Dan ben ik ook wel geïnteresseerd!
                Van die racepistons da weet'k niet maar misschien kan de kriscoolio da ineens vragen als'm daar is

Comment

Working...
                X