Mededeling

Collapse
No announcement yet.

deuk in tank

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• deuk in tank

Ik heb 2 deukjes in mijne tank , de lak is ter niet van af.
    Kent ter hier iemand die dat schoon kan wegwerken zonder opnieuw te moeten herspuiten?

wel ik wou dat ik je kon helpen

maar ik denk dat als ze die deukjes eruit proberen te halen dat de lak een beetje beschadigd of gekrakeleert zal zijn
    dus ik denk dat je de tank opnieuw zult moeten laten spuiten maar ik ben geen carosier dus ik kan het ook mis hebben
    maar als je een beetje goed zoekt vind je wel iemand die je kan helpen
    na mijn schuiver heb ik mijn moto volledig laten spuiten bij een vriend van me
    die dat toen nog op zijn school kon doen en dat koste 300 euro voor elke kleur die je wilt
    maar mischien weet iemand anders iets wat ik niet weet dus even verder zoeken zou ik zeggen
    rs 250 driver = The Antverpian Pirate

Comment

300€ lijkt me sterk, mja via 't school zou't dan wel weer kunnen, die manne moede nie betalen voor hun werk
      Oprichter 2fast4u 2004
      #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
      hoe gekker hoe liever
      -------------------------------------------

Comment

1) tank uitdeuken verzwakt het materiaal. er komt meer "stress" op, zou wel eens kunnen scheuren.
        2) opvullen met plamuur kan ook maar als het niet netjes gedaan is kan het eraf/eruit vallen. zoiezo moet je je tank weer herspuiten.
        3) 300€ is idd een nette prijs
        tis altijd ombouwtijd ....

Comment

zeer veel gedaan bij oldtimer opmaak is vol water doen en in de vriezer zetten maar elke half uur gaan kijken tot de deuk weg is, dit werkt, zelf al gedaan!is wel afhankelijk van de diepte van de deuk
          bandit 4 ever and ever
          MZ mastiff keeps them all on a safe distance

Comment

Working...
          X