Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

uitlaatdemper vraagje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Show
Clear All
new posts

• uitlaatdemper vraagje

hier de vraag
    ik wil op mijne sv1000s 2 dempers zetten van het merk Sakarapovic
    ma nu de vragen

hoe klinken deze dempers??

kwaliteit dan de dempers??

en moet ik iets aan mijn carb of injectoren veranderen als ik de deze plaats??

greetz..

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
    hier de vraag
    ma nu de vragen

greetz..
    ne maat van mij heeft op zenne sv1000s 2 leovince dempers (met keuring bij als je de dbkillers steekt tenminste). die sv klinkt wondermooi!!
    sigpic

Comment

ge bedoelt waarschijnlijk Akropovic,voor zover ik weet is de kwaliteit hiervan zeer goed.Van het geluid op een sv weet ik het niet maar op een aprillia rsv klinkt het gewoon super.Aan de injectie moet ge niets veranderen,wel mischien een K&N luchtfilter,voor nog meer koppel en een nog mooier geluid.

Comment

as da de guido volledig gelijk hee. gewoon doen folksy.wel op passen voor uwe portemonee.kost handen vol geld.kijk eens op www. marktplaats.nl.vindt ge er dikwijls okazie .kan nieuw gemakkelijk 1800 eoro kosten .ma is wel de moeite.sound is geweldig.
        ps.als ge der tegen komt voor nen blade moogt get mij late weten,zoek er ook!!bj2003
        there are only 3 speeds,fast,very fast and oh shit

Comment

akropovic is goe...zoals alle dempers...ma allemaal veel te duur

ken er ene die dempers maakt...titanium...staal...carbon...

geluid hoe ge het wilt...db killer erbij als ge wil

en voor ongeveer 3 à 400 euro

ma zou toch zoals gezegd, ne k&n filter laten steken en em dan wel is op de testbank laten afstellen...

in hasselt is daar e goe plaatske voor, ma kan niemeer op de naam komen

ps. da van die pk's meer of minder daar moette nie van wakker liggen, want als amateur piloot voelt ge da toch nie
          today is a good day to race !

Comment

denk als ge dieje gast zen info hier plakt,dat em ineens veel klanten heeft ;p

Comment

sv 1000s

hallo iedereen,
              ik heb ook net ne nief sv 1000s met orgineel uitlaten op.
              heb in de garage direkt een boekje meegekrijgen van devil.
              daar hebben ze twee modellen op de orgineel plaats en naar boven helemaal gericht zoals ne sp2 van honda. de prijs viel mee 800 euro geplaatst. maar is devil een goe merk want heb altijd arrow gehad. maar tegen mij hebben ze gezegd dat de uitlaten van tl1000s er ook op passen. maar met mijn vorige moto had ik in hasselt stad al veel problemen met het geluid (politie) dus weet nog nie of ik deze ga veranderen. nog veel plezier met het rijden iedereen.

Comment

[quote="Vip"]denk als ge dieje gast zen info hier plakt,dat em ineens veel klanten heeft ]
                bij Grauls tuning in hasselt is da., ze hebben ook een testbank(mischien 'n goed idee voor een testbankdag te houden...
                Oprichter 2fast4u 2004
                #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

-------------------------------------------
                hoe gekker hoe liever

Comment

Als je met carbs werkt is dat maar een kwestie van sproeiers te veranderen,zit je met injectie dan moet je er een andere mapping inzetten,en ja steek ook maar een KN-filter , dat kan er dan nog wel bij,en ja dat is een goed en betrouwbaar merk van uitlaten.Maar(zeker met injectie)laat hem terug afstellen bij iemand die een testbank heeft.Het kost je wel iets maar dan rij je weer zeker.
                  PS:Als je met injectie zit kan je er ook meteen een powercommander opgooien,en kan je via hun site de ideale mappings downloaden.

Oorspronkelijk geplaatst door folksy
                  hier de vraag
                  ma nu de vragen

greetz..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RunnerX
                    bij Grauls tuning in hasselt is da., ze hebben ook een testbank(mischien 'n goed idee voor een testbankdag te houden...
                    Is misschien wel eengoed idee want ik wou dat wel ene keer doen maar als ge ziet wat die mannen vragen niet te geloven
                    “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
                      Is misschien wel eengoed idee want ik wou dat wel ene keer doen maar als ge ziet wat die mannen vragen niet te geloven
                      Ja ik weet het , ze hebben bij mij twee uur bezig geweest en dat koste mij 5000frankskes,maar dat is nog altijd goedkoper dan je masjien in de prak te draaien,ik draai maar maximum 6500 toeren,dus dat valt nog mee,maar met die japs met hun veel toeren zou ik toch maar voorzichtig zijn.Alhoewel ik denk dat die daar wel tegenkunnen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door loudy condor
                        is 20€ per testbank run
                        Oprichter 2fast4u 2004
                        #From CB500 -> CBR900/Fireblade streetfighter to Honda CB1000r 2010 &cbr600 Stuntbike - @@

hoe gekker hoe liever

Comment

goed idee
                          die testbankentest
                          en kitten laten plaatsen !
                          yzf 1000 RR 'red devil'

Comment

voor 20 euro wil ik dat wel laten doen. Maar ik denk wel dat het 20 euro is voor hem te laten draaien. Ik weet voor hem aftestellen en een kit te plaatsen (die je dan al gekocht had) kom je rap in de buurt van de 5 a 6 duizend franken. (wat toch niet onardig geld is. (ps fatsoenlijke kit kost bijna 500euro );Maar als we gaan ben ik er zeker bij (al is het maar om te weten hoeveel raspaardjes we nu op dit momment bezitten).
                            “Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle.”[font=Century Gothic][/font]

Comment

naar de testbank met de motor is zeker geen slecht idee .ik doe dit altijd met mijn motoren na het inrijden ook met de sv1000s heb geen andere uitlaten .met de vorige motor firestorm was dit wel het geval 'sil motor 'maar was mij iets te .maar een ding is wel het geval beide motoren hadden ook origineel een behoorlijke put in hun koppel curve .met de sv was dit tussen 5 en de 6000 toeren .liet steeds kn luchtfilter steken en liet de motoren aanpassen door ruud frederiks (den tovenaar) in goes nl .steeds met zeer goed resultaat

Comment

Working...
                              X